Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Anja Kreileman

Levering netjes op tijd, keurige installatie en een prima werkende douche tijdens de drie weken durende verbouwing van onze badkamer. En ook demontage van de douchecabine op de afgesproken dag. Ik... Levering netjes op tijd, keurige installatie en een prima werkende douche tijdens de drie weken durende verbouwing van onze badkamer. En ook demontage van de douchecabine op de afgesproken dag. Ik kan OveralDouchen.nl van harte aanbevelen!

Afspraak = afspraak, netjes werkende monteur bij installatie en demontage, uitstekend werkende douche.

n.v.t.

Wat een service! Wij zijn heel erg blij geweest met overaldouchen.nl, want wij konden gelukkig gedurende de verbouwing van onze badkamer gewoon thuis douchen!

De monteur was uiterst behulpzaam, vriendelijk en enthousiast. Het contact over de mail verliep super, leuke reacties ook. Jullie begrijpen je vak en dat merk je terug in alles. Daarnaast mijn... De monteur was uiterst behulpzaam, vriendelijk en enthousiast. Het contact over de mail verliep super, leuke reacties ook. Jullie begrijpen je vak en dat merk je terug in alles. Daarnaast mijn complimenten voor het opvolgen, na het plaatsen van de douche.

Blijf zo doorgaan! Wij zullen jullie zeker aanbevelen.

Marc Hage

Wij hebben 4 weken een tijdelijke douche gehuurd i.v.m. de verbouwing van onze badkamer. De douche werd netjes en professioneel geplaatst en na afloop van de huurperiode weer verwijderd. Wij bevelen... Wij hebben 4 weken een tijdelijke douche gehuurd i.v.m. de verbouwing van onze badkamer. De douche werd netjes en professioneel geplaatst en na afloop van de huurperiode weer verwijderd. Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.

Zeer prettig bedrijf met goede service en opvolging.

Wij hebben 3 weken gebruik gemaakt van het tijdelijk douchen op zolder.
Wat een uitkomst .

vriendelijk personeel en werken erg netjes geen rommel achterlaten.
Met een woord geweldig

nee

We zijn heel tevreden met jullie bedrijf!

Goede communicatie en afspraken worden nauwkeurig nagekomen!!

Marina Pastoor

Die is in 1 woord: zeer goed.
Aanrader.
Tip gekregen van Grando keukens en bad uit Utrecht. Zij plaatsten een nieuwe badkamer bij ons. (Dit bedrijf kan ik u ook aanbevelen overigens!)

-Snelheid van reageren op mail.
-Vriendelijkheid.
-Dmv doorvragen en na het bekijken van door mij gestuurde foto's wordt er besloten waar de douche te plaatsen.
- snelheid...
-Snelheid van reageren op mail.
-Vriendelijkheid.
- snelheid plaatsing douche cabine
- perfecte douche!!

Haspels

Prima ervaring, heel tevreden over de service en het product

Zeer goede service en prettige aftersales

Eric

Correct, komt afspraken na en erg flexibel als je de douche iets langer nodig hebt.
Scherp geprijsd, vriendelijk en behulpzaam. Heeft alle materialen bij zich en sluit de boel netjes aan en ruimt alles ook weer op. Zou het de volgende keer weer zo doen en raadt het iedereen aan!

Flexibel, correct en professioneel.

Geen suggesties!

Ruud Bik

Ik heb uitstekende ervaringen met dit bedrijf. Na een informatieve email uitwisseling waarbij duidelijk werd wat van beide zijden verwacht kon worden heeft 'overaldouchen' de nooddouche ( standaard... Ik heb uitstekende ervaringen met dit bedrijf. Na een informatieve email uitwisseling waarbij duidelijk werd wat van beide zijden verwacht kon worden heeft 'overaldouchen' de nooddouche ( standaard type) in ongeveer 1,5 uur geinstalleerd. Prima uitleg bij het gebruik en alhoewel het best wat vreemd is om voor de eerste keer in zo'n douche te stappen ging het prima. We konden als gezin echt niet zonder en bij iedereen viel de douche goed in de smaak.
Ook het afbreken ging snel. Binnen 45 minuten op de afgesproken tijd afgehaald.

1.Uitermate vriendelijke en klantgerichte personeelsleden die snel ( vaak al binnen een uur) reageren op de vragen die ik had.
2. Men komt de gemaakte afspraken na.
3. De monteurs zijn...
2. Men komt de gemaakte afspraken na.
3. De monteurs zijn uitermate vriendelijke en fatsoenlijke mensen die hun vak verstaan( een zeer kleine lekkage werd heel snel verholpen)

Ik heb geen verbeterpunten. Ik heb echt een uitstekende ervaring met dit klantvriendelijke en effectieve bedrijf.

Tom Groenendijk

Prima ervaring

Op tijd. Afspraak is afspraak en een perfect product

7 werkdagen van te voren bericht geven van beƫindigen is misschien wat ver van te voren