Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Prettige ervaring. Er is een duidelijke communicatie en afspraken worden nagekomen

Het meedenken met de klant en communicatie.

Er zijn een aantal keren over de betaling gemaild. Dit is gedaan nadat ik afspraken had gemaakt met een medewerker. Wellicht was dit niet nodig geweest, als iedereen op de hoogte was van deze... Er zijn een aantal keren over de betaling gemaild. Dit is gedaan nadat ik afspraken had gemaakt met een medewerker. Wellicht was dit niet nodig geweest, als iedereen op de hoogte was van deze afspraken. Daarna is het overigens prima opgepakt.

LR

Aardige attente mensen en prima service. Wij hebben 3 maanden (!) gedoucht in de mobiele douche - de kleinste maat. Hij stond in de keuken en pompte af op de bestaande afvoer. Prima gegaan. Het... Aardige attente mensen en prima service. Wij hebben 3 maanden (!) gedoucht in de mobiele douche - de kleinste maat. Hij stond in de keuken en pompte af op de bestaande afvoer. Prima gegaan. Het enige waar we een beetje aan moesten wennen is dat je de temperatuur van het water regelt op de toevoerende kraan (de keukenkraan). Tijdens het douchen wat warmer zetten kon dus alleen met hulp. We waren erg geholpen met de cabine maar zijn nu weer blij met ons verbouwde huis met nieuwe badkamer.

Service
Super oplossing voor ons douche probleem

Fantastisch

De mensen waren heel erg vriendelijk

Nee want op de manier zoals zij bij ons het kwamen aansluiten en daarna weer weg haalden is er geen verbeter punten meer nodig.

Van ons krijgen jullie de warme douche.

Van ons krijgen jullie de warme douche.

Bedankt voor de fantastische service.

D. Wagenaar

Zeer vriendelijk personeel. Juist te woord gestaan. Wij hebben onze aanvraag moeten verzetten, dit was geen enkel probleem. Uiteindelijk is de cabine geplaatst wat zeer vlot ging. Goede uitleg... Zeer vriendelijk personeel. Juist te woord gestaan. Wij hebben onze aanvraag moeten verzetten, dit was geen enkel probleem. Uiteindelijk is de cabine geplaatst wat zeer vlot ging. Goede uitleg gehad. Door omstandigheden hebben wij helaas geen gebruik kunnen maken van de douche. Na een berichtje is deze dan ook gelijk weer opgehaald. Topservice. Ik zou deze firma dan ook zonder meer aanraden indien men een tijdelijke douche nodig heeft.

Zeer goede ervaring, keurige mensen.

De snelle en correctie benadering van ons, de klant.

Nico

Montage en demontage netjes en volgens afspraak uitgevoerd en erg tevreden over de communicatie met de klantenservice.

We hebben de douche 5 maanden zonder problemen kunnen gebruiken.
We hebben de douche 5 maanden zonder problemen kunnen gebruiken.
De montage was met de nodige aandacht uitgevoerd....duidelijke instructie en maatregelen voor het geval de douche zou gaan lekken (wat niet gebeurt is)

Als ik had geweten dat de verbindingen voor het warme en koude water zo lang waren dan had ik zelf niet de leidingen voor het water laten leggen naar de plek waar de douche heeft gestaan.

Fam . van de Vathorst

Wij hebben voor een periode van 5 weken een douchecabine gehuurd. Wij zijn zeer te spreken over de prettige en snelle telefonische en online communicatie, de zeer goede prijs, en het feit dat alle... Wij hebben voor een periode van 5 weken een douchecabine gehuurd. Wij zijn zeer te spreken over de prettige en snelle telefonische en online communicatie, de zeer goede prijs, en het feit dat alle afspraken werden punctueel werden nagekomen.

communicatie

Wat een fijn bedrijf super goede service...goed contact vriendelijke mensen....En de douche wat was ik daar blij mee toen we de verbouwing hadden van onze badkamer....geen buren lastig vallen of je... Wat een fijn bedrijf super goede service...goed contact vriendelijke mensen....En de douche wat was ik daar blij mee toen we de verbouwing hadden van onze badkamer....geen buren lastig vallen of je even mag douchen....Top oplossing super service....Mvg Regina Klappe Spijkenisse

Goed contact met de klant en gemaakte afspraken komen ze na...

Geen verbeterpunten....alles top

Prima ervaringen. Correct, flexibel en snel.

Klantgerichtheid

Bom

Super, conform afspraak

Volgens afspraak en netjes gewerkt.

Geen verbeterpunten