Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Ook wij zijn zeer tevreden over overaldouchen.nl.vooral de handelingssnelheid bij het bestellen de vriendelijkheid/persoonlijke benadering , de vlotte en vakkundige plaatsing van de douche, prima... Ook wij zijn zeer tevreden over overaldouchen.nl.vooral de handelingssnelheid bij het bestellen de vriendelijkheid/persoonlijke benadering , de vlotte en vakkundige plaatsing van de douche, prima prijs/kwaliteit verhouding ,kortom wij hebben die drie weken de douche heerlijk kenne gebruiken zonder een probleem.onze badkamer is helemaal geworden wat wij er van hoopten. Al met al zijn wijn zeer tevreden en raden wij ieder een aan om zo de badkamer gaan te verbouwen . Groet Emy en Dirk Bovenkarspel

Vriendelijkheid , vakmanschap,handelingssnelheid,prijs-kwaliteitverhouding ,snelle reactie mail/ bellen

Erg blij waren we met deze mogelijkheid om een douche te huren tijdens de verbouwing van onze badkamer. Goede service en redelijke prijs-/kwaliteitsverhouding.

Keurige snelle en effectieve dienst. Verlengen van de huurperiode was goed mogelijk en flexibel geregeld. Goed en hygiënisch materiaal.

Geen verbeterpunten.

P. Reitz

Geweldig. Heel klantvriendelijk en meedenkend!

Bijzonder fijne douche. Schoon en geen nare geurtjes. Prima oplossing als tijdelijke douche.

Geen.

Noordenbos

Zeer goed

snel en goede service

Flake

Echt een verademing , tijdens het verbouwen van de badkamer
Servise erg goed , nette monteurs . Echt een aanrader voor mensen die de badkamer willen gaan verbouwen

Snelle communicatie via de mail, vriendelijke mensen, snelle en vakkundige levering.

Mijn ervaring met Overaldouchen.nl is prima. Ik had op vrij korte termijn een douche nodig en dit was geen probleem, ook het verlengen van de huurperiode niet.

Afspraken nakomen

niet

Fam Ruijters

Vanwege een lekkage in onze 27 jaar oude badkamer hadden wij met spoed een douche nodig op een andere plek dan de badkamer.
Na contact met de mensen van overaldouchen werd de douche al snel...
Na contact met de mensen van overaldouchen werd de douche al snel geleverd. Netjes geïnstalleerd en met uitleg over het gebruik ervan en aanklikken aan kraan. Uiteindelijk hebben wij 8 weken van de huurdouche gebruik gemaakt en toen was onze badkamer klaar. We zijn heel tevreden over het brengen, installeren en het mailverkeer! Fam Ruijters, Gorinchem

Aardige medewerkers , zowel de installateur als de mailcontacten.

Wij hebben tijdens onze verbouwing een douchecabine van OveralDouchen.nl gehuurd. Wat een geweldige oplossing.

Snelle reactie op aanvraag offerte.
Meedenken met plaatsingsmogelijkheden
Tussentijds belangstelling over de stand van zaken

Snel geregeld. Schone en ruime douche netjes geïnstalleerd. Was erg makkelijk en comfortabel toch tijdens de verbouwing in eigen huis te kunnen douchen. Vooral ook gezien het sporten van de kinderen... Snel geregeld. Schone en ruime douche netjes geïnstalleerd. Was erg makkelijk en comfortabel toch tijdens de verbouwing in eigen huis te kunnen douchen. Vooral ook gezien het sporten van de kinderen die daardoor meermaals douchen.
Ondanks dat hij in de garage geplaats werd, brachten ze nog een ondergrond mee.

Schoon, snel en comfortabel