Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Het is een vriendelijk bedrijf. Bij het plaatsen van de douche cabine werd alles uitgelegd. Tijdens de periode werd er geïnformeerd over hoe het ging of alles naar wens was. Het was TOPPIE!!

Vriendelijkheid, behulpzaam bij uitleg van de douche cabine. En het plaatsen van de cabine. Tussen tijds informeren.

Geen.

Berry Klaver

Heel soepel een douche besteld en keurig doorgekregen wanneer hij geplaatst zou worden. Heerlijke douche en werkte prima! Tijdens de verbouwing van onze badkamer hebben wij niemand tot last hoeven... Heel soepel een douche besteld en keurig doorgekregen wanneer hij geplaatst zou worden. Heerlijke douche en werkte prima! Tijdens de verbouwing van onze badkamer hebben wij niemand tot last hoeven zijn. Ook het ophalen ging keurig volgens afspraak. Bij de douche krijg je een set duidelijke instructies, die je bij normaal gebruik eigenlijk helemaal niet nodig hebt, maar waarvan ik me voor kan stellen dat dat erbij zit. Je wilt immers niet dat anderen de douche beschadigen.

Snelle services en snelle reacties op vragen.
Keurig materiaal en werkt allemaal goed.

Eigenlijk niet.

Manja

Het gebeurt niet vaak -zeker niet als het aankomt op verbouwen- dat bedrijven echt meedenken en meewerken. Bij Overdouchen.nl is dat zeker wel zo. Snelle communicatie, punctualiteit,... Het gebeurt niet vaak -zeker niet als het aankomt op verbouwen- dat bedrijven echt meedenken en meewerken. Bij Overdouchen.nl is dat zeker wel zo. Snelle communicatie, punctualiteit, oplossingsgericht en vriendelijke en bekwame installateur. Ik hoop niet snel weer een tijdelijke douche nodig te hebben, maar weet zeker dat als het onverhoopt toch moet, ik Overdouchen zou inschakelen.

Prettig contact.
Alleen tijdens het plaatsen veel gezucht over locatie en lengte slangen, terwijl dit advies bij jullie zelf vandaan kwam.
Hierdoor zelf extra afvoerslang moeten kopen en...
Prettig contact.
Hierdoor zelf extra afvoerslang moeten kopen en aan moeten sluiten op de afvoer van de wasmachine.
Tijdens het verwijderen juist erg prettig contact en ook de extra aangekochte slangen zijn gecrediteerd.
Dus erg goed opgelost.

Duidelijk contact en heldere afspraken.

Iets beter afstemmen met de mensen die de douches plaatsen of bepaalde dingen wel gaan lukken bij de klant.

Jeanette Slooyer

Ik ben super tevreden over OveralDouchen.nl. Ze geven snelle informatie via mail en ook de levertijd was erg snel, binnen een week was alles geregeld en de zorgdouche geplaatst. Ook dit ging prima... Ik ben super tevreden over OveralDouchen.nl. Ze geven snelle informatie via mail en ook de levertijd was erg snel, binnen een week was alles geregeld en de zorgdouche geplaatst. Ook dit ging prima en mijn schoonvader heeft erg veel gemak gehad van de douche. Ook thuiszorg en huisarts waren enthousiast. Ze hadden nog geen ervaring met dit soort douche, maar waren na het zien ervan en het gebruik zeer enthousiast. Dus wie weet meer aanvragen hierdoor. Zelfs de gemeente Hellendoorn is overtuigd en ik heb ze kunnen overhalen om het op te nemen als een heel goed alternatief ipv een traplift. Ze hebben toegezegd dat ze het gaan vergoeden!!

Snelheid waarop je antwoord op je vragen krijgt is top! Snelheid van leveren is top, met een week was alles geregeld. Daar kan een traplift niet tegenop! Plus dat je dan ook nog eens je badkamer zou... Snelheid waarop je antwoord op je vragen krijgt is top! Snelheid van leveren is top, met een week was alles geregeld. Daar kan een traplift niet tegenop! Plus dat je dan ook nog eens je badkamer zou moeten aanpassen. In ons geval nu niet aan de orde door het installeren van de zorgdouche.

Geen verbeterpunten. Gewoon heel tevreden!

Langedijk

Uitstekende ervaring, goede communicatie , perfecte aansluiting douche... kortom super oplossing!!

Mobile douche een super oplossing, prijs kwaliteit prima

Geen verbeter punte, zeer tevreden

Fam. van Es, Best

Tijdens de verbouwing van onze badklamer hebben we naar volle tevredenheid gebruik gemaakt van de tijdelijke douche cabine!
Installatie verliep op rolletjes. Vriendelijke installateur die...
Installatie verliep op rolletjes. Vriendelijke installateur die netjes werk heeft geleverd. Na een aantal dagen kwam er zelfs een mail om te vragen of alles OK was! (Dat zie je tegenwoordig niet zo veel meer; aandacht voor de klant....)

Aandacht voor de klant, snelle reactie bij vragen in het voortraject.

N.V.T

Prima!

Persoonlijk contact via email wb afspraken, vragen, factuur etc.
Er wordt netjes gewerkt. Product (tijdelijke douchecabine) is perfect.

nvt

Albert de Rouw

Tijdig en uitstekend geleverd en ook weer opgehaald.

Zie samenvatting hierboven; beter kan ik het niet weergeven.

Nee

corine den hartog

Prima !

Goede informatie, snelle beantwoording van mailtjes, vakkundig en vriendelijk personeel.

In principe vind ik de huur van de douche "prijzig", maar is het toch al met al zeker waard. De douche deed het goed , was schoon en makkelijk aan en af te sluiten aan de keukenkraan. Zonder de... In principe vind ik de huur van de douche "prijzig", maar is het toch al met al zeker waard. De douche deed het goed , was schoon en makkelijk aan en af te sluiten aan de keukenkraan. Zonder de douche had ik de verbouwing een stuk minder leuk gevonden ! Na het klussen kon ik gewoon lekker in mijn eigen huis douchen.