Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Mevr. Kruisweg

Super bedrijf, wat graag meedenkt in een goede oplossing. Zelfs op korte termijn is er veel te regelen.

Tanja

16 weken lang! een tijdelijke douche in mijn huis gehad.
16 weken lang! een tijdelijke douche in mijn huis gehad.
Niet handig om niet in je eigen douche te kunnen, maar dit is echt een heel goed alternatief. Eenvoudig aangesloten, geen grote omhaal om te instaleren.

Erg klantvriendelijk bedrijf. Kundig. Werken netjes in je huis.
Zeer goed bereikbaar, telefonisch of per mail.
Bereidheid tot meedenken naar oplossingen.

Fanske

Wat heerlijk dat er bedrijven zijn die zo veel service bieden. Hoewel het nog volstrekt onduidelijk was of we gebruik gingen maken van een zorgdouche, kwam er iemand kijken, die heel professioneel... Wat heerlijk dat er bedrijven zijn die zo veel service bieden. Hoewel het nog volstrekt onduidelijk was of we gebruik gingen maken van een zorgdouche, kwam er iemand kijken, die heel professioneel inventariseerde wat de mogelijkheden waren. Prettige, eerlijke mensen.

Super dienstverlening!

Marco

We hebben goede ervaring gehad. In verband met verbouwing 3 weken tijdelijke douche gehuurd. Duidelijke afspraken gemaakt, netjes aangelegd, zeer vriendelijk. Kortom zeker aan te bevelen.

zeer flexibel

Werner

Maken goede en duidelijke afspraken.
Installatie van de douche ging probleemloos.
Douche zag er leuk uit en werkte goed.
Aardige mensen.
Kortom: wij zijn erg tevreden.

Snelle reacties op de e-mail.

Er was eerst wat onduidelijkheid of de aansluiting op onze keukenkraan wel zou passen.
Dit bleek echter probleemloos te werken.

Stipt, helder, en heel vriendelijk.

Prompte afhandeling; alles stipt; supervriendelijjk (ook aardige mailtjes tussendoor); alle info is helder en transparant; en toen er wat flexibiliteit nodig was (twee weken langer) was dat geen... Prompte afhandeling; alles stipt; supervriendelijjk (ook aardige mailtjes tussendoor); alle info is helder en transparant; en toen er wat flexibiliteit nodig was (twee weken langer) was dat geen enkel punt.

Goede, flexibele service en fijn contact

Goede service
Flexibel
Vriendelijk

Cees Zuur

Goede betrokken, dienstverlening. Flexibel

Bedrijf doet wat ze afspreken en dat is tegenwoordig al heel bijzonder

Prijsniveau ligt iets hoger dan concurrentie

Patrick v.d. Pas

Handige oplossing tijdens verbouwing van onze badkamer.

Flexibel bij wijziging leverdatum. Vriendelijk en afspraken worden netjes per mail bevestigd.