Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Lilian Joore

Een heerlijke riante douchecabine, perfecte levering, super vriendelijk, snelle communicatie! Dank jullie wel!

Snelle en goede communicatie en een uitstekende service!

Geen.

Hans Arends

Zeer positief. Goede informatie vooraf, adequaat reageren op vragen, geleverd wat we verwacht hadden, op de afgesproken momenten. Installateurs klantvriendelijk en de douche functioneerde prima

Zie hiervoor

De regels voor het niet nakomen van afspraken als klant en de boetebedragen die genoemd worden, zijn misschien wel van belang om te zorgen dat iedereen het belang in ziet, maar komen niet... De regels voor het niet nakomen van afspraken als klant en de boetebedragen die genoemd worden, zijn misschien wel van belang om te zorgen dat iedereen het belang in ziet, maar komen niet klantvriendelijk over

angelique

Klantvriendelijk, meedenkend, behulpzaam, echte aanrader!!

Goede service, snel antwoord oo vragen via mail.
Keurig verzorgde douchecabine, zeer zeker een aanrader voor als je even zonder badkamer bent!
Medewerkers denken mee en geven advies.

- erg klantvriendelijke medewerkers
- goed advies
- zeer nette douchecabine

- breng en/of ophaalafspraken wat specifieker. Ook kun je geen voorkeur (ochtend of middag) aangeven, dit hoor je pas de middag van te voren. Voor mensen die fulltime werken is dit wel lastig!

Karel Heij

Gedurende ruim 4 weken gebruik gemaakt van een comfortabele douchecabine in verband met de verbouwing van onze badkamer. Snelle plaatsing en prima kwaliteit van de cabine.

Uitstekende service, afspraken nakomen, op tijd en een prettige communicatie.

Marlies Bierdrager

Wij hebben drie weken gebruik gemaakt van de douche. De service was meer dan goed. Douche op het afgesproken tijdstip gebracht en ook weer opgehaald. Fijne mensen

De service

Nee hoor, ga zo door.

Marieke van Goch

Tijdens de verbouwing van de badkamer, een tijdelijke douche gehad van overaldouchen.nl. Echt top!

Snelle service, betrokkene en meedenkend.

Michel Kok

Tijdens de verbouwing van onze badkamer gebruik gemaakt van een nooddouche van Overaldouchen.nl. Prima service, de nooddouche werd volledig gemonteerd werkend afgeleverd. Bij ons werd de nooddouche... Tijdens de verbouwing van onze badkamer gebruik gemaakt van een nooddouche van Overaldouchen.nl. Prima service, de nooddouche werd volledig gemonteerd werkend afgeleverd. Bij ons werd de nooddouche in de garage gezet en aangesloten op de wasmachine aansluitingen. Duidelijke instructie en prijsstelling vooraf! Top! Echt een aanrader voor als je tijdelijk geen gebruik kan maken van je badkamer.

Duidelijke informatie vooraf en bij het maken van de afspraken voor montage en demontage.

Geen, kwaliteit vasthouden!

H. Smit

Na een korte zoektocht kwam ik al snel terecht op de website van overaldouchen.nl. De website is duidelijk en gebruiksvriendelijk. Op mijn offertevraag kwam snel reactie. Wat ik zeer op prijs heb... Na een korte zoektocht kwam ik al snel terecht op de website van overaldouchen.nl. De website is duidelijk en gebruiksvriendelijk. Op mijn offertevraag kwam snel reactie. Wat ik zeer op prijs heb gesteld is de duidelijke informatie, het positief meedenken voor het meeste comfort. De aflevering was perfect. Zelf toen keek de monteur nogmaals mee waar de tijdelijke douche het beste geplaatst kon worden. Hij heeft de douche goed en netjes geïnstalleerd. Wij hadden een boiler nodig en dat heeft ons prima douchegenot gegeven, Duidelijke uitleg gegeven. Ook het ophalen ging volledig naar wens. Ik beveel jullie zeker aan bij familie, vrienden en bekenden die hun badkamer willen verbouwen en een tijdelijke douchegelegenheud nodig hebben.

Duidelijke website, plezierige communicatie.

Kan ik zo niet verzinnen

Warmenhoven onderhoud

Ik heb met dit bedrijf voor het eerst samen gewerkt moet zeggen echt top hoe netjes alles geregeld word gaat zeker nog zaken doen met overaldouchen afz Warmenhoven onderhoud

Dat alles volgens afspraak nagekomen is ?