Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Positief

Snelle communicatie, vriendelijke service, betrouwbaar in afspraken

H. Prins

Zeer prettige, vriendelijke medewerkers, zowel bij het aanvragen als bij het plaatsen van de door ons gehuurde douche kabine.
Wij hebben tijdens onze badkamer verbouwing prima in deze "nood"...
Wij hebben tijdens onze badkamer verbouwing prima in deze "nood" douche gedoucht.
Zeker een aanrader.

Onze ervaring met OveralDouchen.nl is zeer goed.

Snelle reacties op vragen en stipt qua tijd.

Johan Munnik

Uitstekend

goeie service

Installatiebedrijf Koller Hattem B.V.

Wij zijn een installatiebedrijf en werken iedere week in renovatie/nieuwbouw badkamers. Via internet in contact gekomen met OveralDouchen.nl. Een offerte opgevraagd en deze dezelfde dag nog... Wij zijn een installatiebedrijf en werken iedere week in renovatie/nieuwbouw badkamers. Via internet in contact gekomen met OveralDouchen.nl. Een offerte opgevraagd en deze dezelfde dag nog ontvangen. Na akkoord klant een douchecabine besteld. Deze is op de afgesproken dag en tijd geleverd en aangesloten. Na drie weken gebruik door de klant (naar tevredenheid) is deze weer keurig opgehaald/gedemonteerd op de afgesproken dag en tijd. Al met al een tevreden klant en installatiebedrijf.

OveralDouchen.nl komt zijn afspraken na en blijft tijdens gebruik contact houden met de installateur/opdrachtgever

Blijf zo doorgaan. Zekers voor herhaling vatbaar

Ries van Middelaar

Erg goed

een bedrijf die zijn afspraken controleert en goed na komt.

Prima ervaring. Klantgerichte en flexibele instelling.

Volledige informatie.

Afmetingen op website van standaard douche komen niet overeen met de feitelijk benodigde ruimte voor installatie.

Van A tot Z prima

Vera

Duidelijk. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Erg vriendelijk. Plaatsen van de cabine evenals het ophalen is allemaal keurig gebeurd. Er wordt geen rommel gemaakt.
De cabine van...
De cabine van OveralDouchen.nl heeft de verbouwing bij ons een stuk aangenamer gemaakt.

Dat alle gemaakte afspraken worden nagekomen. Tussentijds als de cabine is geplaatst wordt er geïnformeerd of er nog bijzonderheden zijn.

nee

HOMEmade a r c h i t e c t u u r

Tijdens onze verbouwing toch heerlijk kunnen douchen! Fantastisch!
Communicatie zeer goed en prijs heel mooi.....

Communicatie.

Nee