Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Garage Splint Huizen

Prettige samenwerking

Ja ik wilde in eerste instantie de nood douche in de garage plaatsen , de monteur gaf een goed advies om de douche in de keuken te plaatsen ,achteraf zijn we erg blij met dit advies (er word dus... Ja ik wilde in eerste instantie de nood douche in de garage plaatsen , de monteur gaf een goed advies om de douche in de keuken te plaatsen ,achteraf zijn we erg blij met dit advies (er word dus goed meegedacht met de klanten)

Dit bedrijf werkt zeer correct ,uitstekende dienstverlening!!!!

Carin

Positief; snelle reactie op vragen via de mail, goede service, prima douche geleverd

Afspraken zijn helder.

Alleen maar positief!
Gang van zaken duidelijk gecommuniceerd per mail.
Sympathieke monteur die netjes uitleg gaf.

geen opmerkingen

geen opmerkingen

Correcte afspraken, uitstekende kwaliteit

Goede kwaliteit
Correcte afspraken voor aflevering en ophaling

Marloes

Helaas hadden we in korte tijd weer een nooddouche nodig. De keus was snel gemaakt, want we hadden en hebben een goede ervaring met jullie bedrijf. De douche was snel geplaatst en weer duurde de... Helaas hadden we in korte tijd weer een nooddouche nodig. De keus was snel gemaakt, want we hadden en hebben een goede ervaring met jullie bedrijf. De douche was snel geplaatst en weer duurde de verbouwing langer dan gepland. Wat was ik blij met jullie douche! Ik kan (en dat doe ik ook) iedereen een nooddouche aanbevelen. Dat geeft toch een stukje rust tijdens een verbouwing! Bedankt weer!

Marloes

Zeer klantvriendelijk

van Bokhoven

Super douche altijd warm water en heel schoon

Goede service en contact

Irene

Ik ben zeer tevreden met de dienst van OveralDouchen. Toen ik belde, omdat ik een nooddouche met spoed nodig had, werd deze de volgende ochtend al geleverd. De douche werkt prima en is goed... Ik ben zeer tevreden met de dienst van OveralDouchen. Toen ik belde, omdat ik een nooddouche met spoed nodig had, werd deze de volgende ochtend al geleverd. De douche werkt prima en is goed aangesloten. Er is ook gedacht aan een stukje zeil zodat mijn laminaat niet vochtig kan worden.

OveralDouchen was erg snel met de levering. Degene die de douche heeft neergezet, deed dit zeer vakkundig. En wat ik ook als heel positief ervaren heb, is dat ik na een week een mail kreeg of alles... OveralDouchen was erg snel met de levering. Degene die de douche heeft neergezet, deed dit zeer vakkundig. En wat ik ook als heel positief ervaren heb, is dat ik na een week een mail kreeg of alles naar wens was.
En als ik de factuur krijg, wordt er geinformeerd hoe het met mijn verbouwing gaat. Zeer klantvriendelijk en goede, snelle service dus. Een absoluut fijn bedrijf om een nooddouche bij aan te vragen.

Daniel

De douche functioneerde prima. Ook met kleine kids (5 en 3 jaar) was het geen enkel probleem. De monteur werkte erg netjes en correct. Hij heb een stagiair of vakantiekracht bij zich en in plaats... De douche functioneerde prima. Ook met kleine kids (5 en 3 jaar) was het geen enkel probleem. De monteur werkte erg netjes en correct. Hij heb een stagiair of vakantiekracht bij zich en in plaats van die af te snauwen (wat nog wel eens voorkomt) nam hij de tijd om de "leerling" alles rustig uit te leggen. Vind ik tekenend voor een bedrijf! De communicatie per mail hebben ze tiptop verzorgd.

Keurige communicatie per mail en ter plaatse. Net uitleg over het product.

Arnout

Prima ervaring. Op tijd geleverd en keurig gemonteerd. Ook de afvoer een verdieping lager leidde niet tot een probleem! keurig slangetjes langs het trapgat naar beneden gemonteerd.

Service en aansluiting was perfect geregeld.
Supersnel antwoord via e-mail.

Fam. Tas

Alles prima geregeld volgens afspraak en wij waren erg tevreden met de tijdelijke douche.

Goede uitleg en klantenservice

Je moet nu 1 week van te voren aangeven wanneer de douche weer opgehaald kan worden.
Het zou prettiger zijn als dit bijv. 2 dagen van te voren zou zijn.