Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Paul en Ronald

Uitstekende service. Snelle levering en vakkundige montage. De monteur werkt zorgvuldig, met aandacht voor de spullen eromheen.
Bedrijf is gemakkelijk te vinden op internet en biedt dé...
Bedrijf is gemakkelijk te vinden op internet en biedt dé oplossing voor een aantal weken douchen tijdens een verbouwing!

Prima maatwerk product geleverd. Snelle reactie bij opvragen offerte.

Nee, uitermate tevreden over afspraken vooraf, levering, montage en ophalen.

Goede communicatie! Soepele correspondentie! Vriendelijk en zeer professionele medewerkers!

- service
- duidelijk
- deskundig personeel

Keurige en nette service. Goede uitleg.

Alles exact volgens afspraak welke op site te vinden zijn

Duidelijkere prijzen voor meerdere weken op de site.

Rayen

Goed product en snelle service

Snelle reactie per telefoon/mail

Het is jammer dat je een week vantevoren moet aangeven wanneer de douchecabine moet worden opgehaald als je in een verbouwing zit, is wat lastig ivm de planning (die altijd uitloopt).

Jurgen Feskens

Uitstekende ervaring gehad.
Men is vriendelijk, snel en flexibel.
Monteur was ook uiterst correct en vriendelijk en gaf prima uitleg en hulp!

Duidelijke prijs opgave, geen verrassingen

Geen aanmerkingen

Han Bruinsma

Vanaf de aanvraag tot levering en weer ophalen kan ik alleen maar zeggen: ik zou graag zien dat alle leveranciers zo klantvriendelijk omgaan met hun klanten! Zeer plezierig verlopen, goede kwaliteit... Vanaf de aanvraag tot levering en weer ophalen kan ik alleen maar zeggen: ik zou graag zien dat alle leveranciers zo klantvriendelijk omgaan met hun klanten! Zeer plezierig verlopen, goede kwaliteit van het product. Ik kan het eenieder aanbevelen.

Het contact en de service.

Prima geholpen, prima service. Gewoon superhandig.

Over de gehele linie, top.

EPM Janssens

Comfortabele tijdelijke douche, volledig bezorgd, geplaatst, aangesloten en opgehaald. Een mooie totaaloplossing zonder werk of zorgen voor de gebruiker.

Vriendelijke en goede communicatie. Zorgeloze product.

Julia

Ik ben heel tevreden met de dienstverlening van OveralDouchen.nl! Met een badkamerverbouwing die later is gestart dan bedacht, was de douchecabine een echte uitkomst. Offerte was snel gemaakt, na... Ik ben heel tevreden met de dienstverlening van OveralDouchen.nl! Met een badkamerverbouwing die later is gestart dan bedacht, was de douchecabine een echte uitkomst. Offerte was snel gemaakt, na makkelijk telefonisch contact. De douche is geplaatst in onze bijkeuken, heel keurig allemaal, met instructies, een tapeje om de kraan om af te kunnen tekenen wat onze ideale warmte was, een zeiltje onder de cabine, etc. Echt professioneel. De kwaliteit van de douche is ook goed! (Water werd eenvoudig weggepompt via de wasmachine-aansluiting, en via de keukenkraan opgehaald). Topbedrijf!

Op zeer korte termijn een douche nodig wegens problemen met eigen douche. prima, snelle service, persoonlijke behandeling.

Goed contact houden met klant na plaatsing.