Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Robert

Goede service, heerlijk om thuis te kunnen douchen als je badkamer wordt verbouwd

Zeer goede en vriendelijke klantservice

Prima service

Goede en heldere afspraken, houden zich netjes aan de afgesproken tijd, mooie douche.

Eddie Visser

Wat een geweldig product hebben zij! Ik heb 2,5 week gebruik kunnen maken van een douche met deuren. De medewerkers zijn erg vriendelijk (zowel met het brengen als het halen) en kundig om de douche... Wat een geweldig product hebben zij! Ik heb 2,5 week gebruik kunnen maken van een douche met deuren. De medewerkers zijn erg vriendelijk (zowel met het brengen als het halen) en kundig om de douche aan te sluiten. Er komt werkelijk geen druppel water buiten de douche. Via deze wijze is er geen stress tijdens de verbouwing. Top dus! echt een aanrader!

Klantcontact erg prettig en kundig.

Niet aan de orde vanaf het eerste contact tot het ophalen van de douche alles meer dan goed gegaan!

Snel, correct, vriendelijk en er wordt maatwerk geleverd

Netjes, vriendelijk en eenvoudig te regelen.

niet iedereen vindt het prettig om met je en jij te worden aangesproken.

Prima! Goede service en uitleg

Ditta den Buitelaar

Perfect!!!!

Ben zo blij met mijn nooddouche tijdens onze (grote) verbouwing! Het duurt allemaal langer als gepland en daardoor is het zo fijn om toch thuis te kunnen blijven douchen.

Fam. Stil

Zag als een berg op tegen de badkamerverbouwing. Gelukkig had mijn dochter deze site gevonden en in 1 dag tijd was alles, door middel van foto's van de afvoer, geregeld en werd de douchecabine 2... Zag als een berg op tegen de badkamerverbouwing. Gelukkig had mijn dochter deze site gevonden en in 1 dag tijd was alles, door middel van foto's van de afvoer, geregeld en werd de douchecabine 2 dagen later geplaatst.
Het hele gezin (6 personen) heeft heerlijk kunnen douchen tijdens de 2 weken verbouwing. Eén mailtje en ook alles was weer geregeld voor het ophalen van de douchecabine.
Mocht ik nog ooit een keer moeten verbouwen in mijn badkamer, dan zal er bij ons weer een douchecabine staan van OveralDouchen.nl.
Fam. Stil uit Leiden

Alleen maar positieve ervaringen

Zou niets kunnen noemen.

Nadine

Superservice! Overaldouchen.nl blijft contact houden tijdens de huur. Levering en ophalen snel, gemakkelijk en zeer vriendelijk. Duidelijke informatieverschaffing. Zeer tevreden.

zeer klantvriendelijk, meedenkend en doen wat ze zeggen.

nee

C. Teulings

Heel tevreden, snel geregeld! Prima douche, goed service.

Snelheid waarmee alles geregeld werd!

Nvt

Fijne en een prettige service. Het was een heerlijke tijdelijke comfortabele douche.

Vriendelijkheid en het nakomen van afspraken.

Zo lekker doorgaan.