Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Familie Bantes

Alles probleemloos verlopen!
Douchen met deze cabine was prima!
Zeer tevreden met de service.

Mracel Marquenie

Snelle en persoonlijke klantenservice waarbij niets te veel is.

Goede service en ideale oplossing tijdens verbouwing van de badkamer!!

Goede service en snelle levering

M.Kuipers

Vond het alleen jammer dat ik laatste week ook moest betalen voor de douche etc. Heeft een week geduurd voordat jullie hem weer op konden halen ivm vakantie.

Mark

Tijdens de verbouwing van onze badkamer hebben we 3 weken een douche gehuurd. Wat ons opviel was de geweldige service en het directe, persoonlijke contact. Ze hebben echt meegedacht en we hebben... Tijdens de verbouwing van onze badkamer hebben we 3 weken een douche gehuurd. Wat ons opviel was de geweldige service en het directe, persoonlijke contact. Ze hebben echt meegedacht en we hebben heerlijk kunnen douchen. Kortom, een aanrader!

Bij het plaatsen was de door ons uitgezochte plek niet voldoende. Ze hebben zelf op een betere plek ruimte gemaakt en alsnog de douche kunnen plaatsen. Ook het snelle en persoonlijke contact is erg... Bij het plaatsen was de door ons uitgezochte plek niet voldoende. Ze hebben zelf op een betere plek ruimte gemaakt en alsnog de douche kunnen plaatsen. Ook het snelle en persoonlijke contact is erg op prijs gesteld.

D.C. Hirs

Erg goede en vlotte levering door een leuke jongen! Zowel bij het plaatsen als het ophalen.

Vriendelijke personeel, denken graag mee bij de plaatsing!

Nee

Louis Nap

Zeer tevreden, goede service , nette levering, flexibele opstelling, denken met je mee.
Helemaal top!

Ondanks drukte kwam Overal Douchen precies op de dag die ons het beste uitkwam. Klasse.

Zeer klantvriendelijk, begripvol en service gericht.

nee.

fa. 'de Oom van fos' Allerhande Klussen - Onderhoud - Renovatie

Prima ervaring.
Er kon snel geleverd worden.
Een heerlijke douche en een prima oplossing voor tijdelijk gebruik.
Prive gebruikt maar ik ga het de klanten van mijn klusbedrijf...
Prima ervaring.
Er kon snel geleverd worden.
Een heerlijke douche en een prima oplossing voor tijdelijk gebruik.
Prive gebruikt maar ik ga het de klanten van mijn klusbedrijf aanraden tijdens een verbouwing van een badkamer.

Douche cabine zag er netjes en schoon uit. Lijkt wel nieuw.
Vakkundig geplaatst.

Ingrid

Een bijzonder klantvriendelijk bedrijf ! Direct en persoonlijk contact, waarbij er ook oog is voor de persoonlijke omstandigheden van de gebruiker . Heel erg prettig! Ook de installateur was zeer... Een bijzonder klantvriendelijk bedrijf ! Direct en persoonlijk contact, waarbij er ook oog is voor de persoonlijke omstandigheden van de gebruiker . Heel erg prettig! Ook de installateur was zeer correct en vakkundig met oog voor detail.

Nee! Top!