Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Klantgericht en aardige medewerkers met verstand van zaken.

Meer bekendheid creƫren

Mevrouw Truijens

Een zeer goed en deskundig bedrijf die zijn afspraken netjes na komen

eigenlijk geen

Gilbert

Uitstekende service. Vriendelijk geholpen

Geen!

Gert

Waar voor je geld. Een tijdelijke douche die overal kan worden geplaatst. En bovendien afspraak is afspraak, maar wat een flexibiliteit!

Lever de douche standaard met (een) deurtje(s).

Mirjam

Snel en klantvriendelijk geholpen. Hele fijne douche tijdens onze badkamerverbouwing, kan hen iedereen aanraden!

Spetterend goed, de logeerdouchecabine, maakte het gedoe van de verbouwing een stuk lichter!

Nee, we zijn helemaal tevreden.

Onze ervaring met overaldouchen.nl was supergoed. Snelle en vakkundige plaatsing en een mooie goed functionerende douchecabine. Kortom aan te raden als alternatieve douche.

Heel erg goed raad jullie iedereen aan die de badkamer gaan verbouwen

Lambert van der Ven

OveralDouchen.nl is een klantvriendelijk en zeer persoonlijk gericht bedrijf. Het reageert adequaat en snel op vragen. Met name de berichten tussendoor zijn opvallend en prettig. Het laat zien dat... OveralDouchen.nl is een klantvriendelijk en zeer persoonlijk gericht bedrijf. Het reageert adequaat en snel op vragen. Met name de berichten tussendoor zijn opvallend en prettig. Het laat zien dat het bedrijf ook tussendoor aan je denkt.
Ook de manier van communiceren is persoonlijk en prettig. Zelfs de rekening ontvangen ging gepaard met een aansprekend bericht. Kortom ZEER tevreden, echt een aanrader!

Fam. N. Brobbel

Onze ervaring met deze organisatie is prima. Fijn contact, snelle service en fatsoenlijke mensen die met zorg omgaan met de spullen van de klant.

Telefonisch is de bereikbaarheid voor verbetering vatbaar maar de snelle reactie via de mail maakt grotendeels goed.