Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Klantvriendelijk, snelle reactie op alle vragen, snelle levering. Kortom....een prima bedrijf.

Gert

Zeer tevreden over 'Overaldouchen'. Houdt zich aan de afspraken, zijn erg flexibel. Wij zijn heel blij dat we een douche gehuurd hebben via hen!

Misschien website iets verbeteren mbt mogelijkheden van aansluiten nooddouche.

Wout van der Horst

Ervaring met OveralDouchen.nl is zeer positief te noemen, echt een aanrader ik vond het echt geweldig en contact en communicatie is zeer goed en meelevend.

joke Ttuijens

Is geweldig zeker aan te bevelen

hebben we niet

Pieter

Gedurende verbouwing van de badkamer een huurdouche op zolder laten plaatsen. Gedurende 5wkn

Tino van Rijswijk

Wij hebben onze douche verbouwd en konden dus twee weken niet douchen. Nu kregen wij overal aangeboden om bij familie en vrienden te gaan douchen en omdat ik niet graag iedere avond ergens naar toe... Wij hebben onze douche verbouwd en konden dus twee weken niet douchen. Nu kregen wij overal aangeboden om bij familie en vrienden te gaan douchen en omdat ik niet graag iedere avond ergens naar toe wilde gaan rijden ben ik op internet gaan kijken voor een oplossing en zodoende ben ik bij overaldouchen.nl terecht gekomen. Nu is €250.- voor twee weken hoop geld maar het is het dubbel en dwars waard geweest!Ik kan overaldouchen van harte aanbevelen. ik ben keurig geholpen en de afspraken zijn perfect nagekomen er is tussentijds ook nog geïnformeerd of alles goed ging! Het brengen en weer ophalen van de cabine was ook goed geregeld door keurig personeel! Dit bedrijf is echt een aanrader!!

Ik zou het niet weten.

Fam Brouwer

Uitstekende service, direct antwoord op vragen, brengen en halen op de afgesproken tijd, vriendelijke medewerkers, geen vooruitbetalingen, kortom alleen maar positieve ervaringen.

Misschien wat foto's op de site van geplaatste cabines met close ups van de aansluitingen (t-stukken). Ik had namelijk verwacht dat ik de slangen zou moeten verwisselen als ik mijjn wasmachine wilde... Misschien wat foto's op de site van geplaatste cabines met close ups van de aansluitingen (t-stukken). Ik had namelijk verwacht dat ik de slangen zou moeten verwisselen als ik mijjn wasmachine wilde gebruiken.

WOUT VAN DER hORST

Super fijn bedrijf die open staan voor feedback en voldoen aan de hulpvraag klant met medeleven, ik kan niet anders zeggen dat ik heel blij ben met dit bedrijf wat mij zo goed geholpen hebt .

Feedback doorgegeven aan monteur ivm hulpmiddel voor mobiliseren cliënt naar zorgdouche.

B. Wong

Uitstekende service.
De douche beviel prima.
Vriendelijke communicatie.

J. van Kerckhoven

Prima douche cabine, netjes geïnstalleerd en gedemonteerd, startdatum verschuiven was geen probleem. Heerlijk kunnen douchen tijdens de verbouwing.

Het was mij niet duidelijk dat er niet per dag berekend kan worden maar per week. De 3e week gehuurd van ma. tot do. maar wel een volledige week moeten betalen. Als ik dat geweten had hadden we de... Het was mij niet duidelijk dat er niet per dag berekend kan worden maar per week. De 3e week gehuurd van ma. tot do. maar wel een volledige week moeten betalen. Als ik dat geweten had hadden we de cabine laten staan voor de volle 3 weken.