Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Van Wees Bouw Beheer

Prettige ervaring en goede informatie voor het plaatsen en ophalen van de douche

Zeer goed

Ga zo door.

Natalia

Zeer tevreden

nvy

Wolters

Beste Overaldouche team,

Beste Overaldouche team,

Dank dat wij jullie mobiele douche 2 weken mochten huren. Dit was het beste idee na onze verbouwing van onze douche. Fijne en open communicatie. Wij kunnen het iedereen aanraden want je koopt echt veel gemak en vrijheid. Douchen wanneer je wilt, heerlijk. Het was in onze ogen het geld dubbel en dwars waard. Nogmaals dank hiervoor.

Met vriendelijke groeten,

Familie W uit Doetinchem

Verbeterpunt is misschien een dicht bakje waar je shampoo in kan zetten aan de buitenkant. Wat dikkere mensen moeten bukken . Uiteraard is het zeepbakje wel aanwezig.

C. van Vliet

OveralDouchen.nl

Sylvia Waasdorp

Hele vriendelijke mensen en superdoucheplezier gehad tijdens onze badkamerverbouwing.

GJ Bouma

Uitstekende service. Prima tijdelijke oplossing voor ons doucheprobleem

wendy de Jong-Kramer

Top!

Ik werk zelf op een assurantiekantoor. Ik heb daar ook wat kaartjes van jullie weggelegd. Mensen zien er namelijk best tegenop om hun badkamer te verbouwen, dit omdat ze dan niet onder de douche... Ik werk zelf op een assurantiekantoor. Ik heb daar ook wat kaartjes van jullie weggelegd. Mensen zien er namelijk best tegenop om hun badkamer te verbouwen, dit omdat ze dan niet onder de douche kunnen. Met zo een tijdelijke douche van jullie is dat probleem opgelost.

Fijn contact en goede service

als je om een nooddouche verlegen zit een prima oplossing en snel geregeld. Een aanrader.

Was een zeer goede ervaring , op tijd geplaatst en weggehaald , en klant was zeer tervreden .