Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Daisy Busscher

Tijdens de verbouwing van onze badkamer hebben wij gebruik gemaakt van een douchecabine van Overaldouchen.nl. Een ideale oplossing!

Snelle duidelijke service

Een groot aantal zorgverleners waren onbekend met deze mogelijkheid. Misschien iets om meer te benadrukken ?

Carola

Fijne douche en zeer snelle service. Goede voorbereiding, betrokken, meedenken, goede advies.

Ging wel

het opzeggen hoeft geen 7 dagen ,
daardoor moet je gelijk een week meer betalen .
het werk kan ook sneller gaan als gedacht

Corina Berlijn

De nooddouche werdt netjes opgebouwd en ook weer afgebouwd, het is heerlijk zeker als je zelf ook klust om gewoon in je eigen huis te douchen. Het is een stevige douche compact, maar het is... De nooddouche werdt netjes opgebouwd en ook weer afgebouwd, het is heerlijk zeker als je zelf ook klust om gewoon in je eigen huis te douchen. Het is een stevige douche compact, maar het is tijdelijk. Wij hadden een goede straal warm water ben enorm tevreden en zou het iedereen aanraden.

Nee het is prima zoals het is, netjes een dag van te voren een tijdsbestek van hoe laat ze komen

Charl van den Berg

Wij hebben ruim 7 weken een douche van OveralDouchen.nl in huis gehad (op zolder) en dit is echt een uitkomst, prima. Er is makkelijk te praten met ze en de lijnen zijn kort. we hebben geen... Wij hebben ruim 7 weken een douche van OveralDouchen.nl in huis gehad (op zolder) en dit is echt een uitkomst, prima. Er is makkelijk te praten met ze en de lijnen zijn kort. we hebben geen problemen ondervonden maar ik geloof dat als er iets zal gebeuren het direct en professioneel opgelost wordt.

Heb geen punten gezien waar ik kan aangeven dat het beter moet. ga zo door.

Rian Ploos van Amstel

We waren erg blij met de nooddouche.
We hebben er ruim 4 wk gebruik van gemaakt.
Erg fijne en ruime douche met klapdeur.
Goed en vriendelijk mailcontact.
Een echte...
We waren erg blij met de nooddouche.
We hebben er ruim 4 wk gebruik van gemaakt.
Erg fijne en ruime douche met klapdeur.
Goed en vriendelijk mailcontact.
Een echte aanrader voor ieder die gaat verbouwen

Misschien een zeepbakje, dat ontbrak.
Maar verder was het allemaal uitstekend !!!

Straver en Vergeer timmer en onderhoudsbedrijf

De nood douche voor een klant van ons tijdens de badkamer verbouwing is heel goed bevallen. Raden we volgende klanten zeker aan.

Super geregeld, komen op de afgesproken tijd halen en brengen!

Paul Zwarts

Tijdelijke douche voor 3 weken gehuurd.....prima oplossing tijdens de badkamer verbouwing.....nette brandschone unit en zeer vriendelijke monteur met goede kennis van zaken. Niet moeilijk doen huren... Tijdelijke douche voor 3 weken gehuurd.....prima oplossing tijdens de badkamer verbouwing.....nette brandschone unit en zeer vriendelijke monteur met goede kennis van zaken. Niet moeilijk doen huren zo'n tijdelijke douche!!!!!!