Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Goede, snelle, vriendelijke service en een groot gemak bij de verbouwing van je badkamer.
Niet overal vragen om te kunnen douchen, nee lekker thuis in een douchecabine van overaldouchen.nl...
Perfekt geregeld!

Frank

Goede ervaring. Wij wilde onverwacht en op heel korte termijn een douche huren. Telefonisch goed te woord gestaan met veel begrip.

Prima geregeld, goed materiaal.

de Vos

Mooi bedrijf. Snelle service en aardig personeel. Goede uitleg. Al met al dik tevreden en zullen het zeker aan andere mensen aanbevelen!

w. looije

Geode services

Heel goed gedaan.

Hilgersom

Super service. Ga zo door !

Philippe

Heel handig product, goed en snel geregeld, klantvriendelijk.

De logica van de navigatie op de website is een beetje vreemd... Ik kon niet zomaar het totale prijs van het huren zelf van tevoren berekenen, maar dat was sowieso snel uitgelegd per e-mail.

Goede klantenservice, alles snel en goed geregeld, we hebben er geen omkijken naar gehad en heerlijk kunnen douchen.

Wim Postma

Een super ervaring! Onze buren van een paar huizen verderop hebben inmiddels ook met jullie contact opgenomen :-)

Nee, die hebben wij niet.

Marlous

Snelle reactie op onze informatie- aanvraag. Installatie medewerker was aardig, netjes en terzake kundig. Erg blij met de douche die we nu al weer bijna een half jaar gebruiken. Overal douchen... Snelle reactie op onze informatie- aanvraag. Installatie medewerker was aardig, netjes en terzake kundig. Erg blij met de douche die we nu al weer bijna een half jaar gebruiken. Overal douchen kunnen wij iedereen aanraden!