Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Jan Kaminski

Alles is prima verlopen helemaal TOP

Maricke Ofman

Onze badkamer werd verbouwd en we hebben 2 weken een douchecabine gehuurd. Waanzinnig handig!

Bij het afbreken is de net-gestuukte muur toch een beetje beschadigd. Dat is jammer.
Maar verder kan ik niets bedenken.

Zeer klantvriendelijk en flexibel. Bij een badkamerverbouwing een echte aanrader!

Van Golen

Een spetterende service! Er is goed en snel contact met het bedrijf en de plaatsing en het ophalen gaan vlekkeloos.
Wij zijn enorm geholpen door zorgdouche.nl .
Top!

Nee het loopt zo echt uitstekend!

Eureka! Translations

Wat ben ik blij dat dit soort bedrijven er zijn! Ik zou zeggen dat douchen een basisbehoefte is en aangezien bij de buurvrouw of buurman onder de douche niet zo eenvoudig is... kun je evengoed nog... Wat ben ik blij dat dit soort bedrijven er zijn! Ik zou zeggen dat douchen een basisbehoefte is en aangezien bij de buurvrouw of buurman onder de douche niet zo eenvoudig is... kun je evengoed nog aan je trekken komen. Bij OveralDouchen.nl komt alles goed, aardige mensen en alles wordt vlot en goed geregeld.

Je zou willen dat de douchekop in de cabine iets hoger zat maar dat kan, naar ik heb begrepen, praktische problemen met zich meebrengen. Zonder douche zitten is veel erger.

Uitstekend

nvt

Silvia de Jong

Het was echt heel fijn om met OveralDouchen samen te werken. Wij hadden vrij onverwachts voor langere termijn een douche nodig voor mijn man, die in een rolstoel zit, en alles is keurig verzorgd... Het was echt heel fijn om met OveralDouchen samen te werken. Wij hadden vrij onverwachts voor langere termijn een douche nodig voor mijn man, die in een rolstoel zit, en alles is keurig verzorgd door de medewerkers van OveralDouchen.

J. Van Beek

Wij zijn erg tevreden met en over de hele gang van zaken. In alle opzichten, van voor overleg tot het maken en nakomen van afspraken zijn wij erg positief, evenals de kwaliteit waar ook niets op... Wij zijn erg tevreden met en over de hele gang van zaken. In alle opzichten, van voor overleg tot het maken en nakomen van afspraken zijn wij erg positief, evenals de kwaliteit waar ook niets op aan te merken was.

Baderie Geels

Wij hebben de nood-douche besteld voor een klant van ons. Hier gingen wij de badkamer renoveren. De klant heeft nu dan ook de 2,5 week gewoon thuis kunnen douchen.

Fam. Hagebeek

Een enorm professioneel, kundig en vriendelijk bedrijf.