Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Tijdens de verbouwing van de badkamer hebben we drie weken lang een douchecabine gehuurd van overaldouchen.nl. het hebben van de douche maakte dat de verbouwing eigenlijk zonder stress is verlopen:... Tijdens de verbouwing van de badkamer hebben we drie weken lang een douchecabine gehuurd van overaldouchen.nl. het hebben van de douche maakte dat de verbouwing eigenlijk zonder stress is verlopen: geen gedoe met douchen in het zwembad of bij de buren. scheelt echt enorm en is het geld dubbel en dwars waard. systeem werkte probleemloos en was goed neergezet. goed service bij het maken van de afspraak en reservering, de mensen communiceren actief en houden gedurende de looptijd ook vinger aan de pols. een aanrader voor wie een badkamer verbouwing overweegt, een goed systeem en een professionele en klantvriendelijke club die het voor je regelt!

het inplannen van afspraken zou beter kunnen: eerder van te voren aangeven wanneer de monteur langskomt. aan de andere kant is men ook weer flexibel als het gaat om toegang krijgen tot de woning... het inplannen van afspraken zou beter kunnen: eerder van te voren aangeven wanneer de monteur langskomt. aan de andere kant is men ook weer flexibel als het gaat om toegang krijgen tot de woning (gebruiken van de sleutelkluis bijv.).

Familie Loogman

We zijn heel blij met de douchecabine. Zeker na een dag werken en dan nog de stof opruimen van het klussen is het zo fijn om niet meer de deur uit te hoeven voor een frisse douche.
Wij hadden...
Wij hadden niet gedacht dat dit zo goed zou bevallen. Prima service en uitleg met plaatsen met betrekking op het gebruik en dat is ook veel simpeler dan wij ons hadden voorgesteld.

S. kemperman

Keurig nette cabine, prettig emailcontact, afspraken worden nagekomen!

Dagmar

Super ervaring! Perfect douchen tijdens verbouwing. Vriendelijk en flexibel personeel. Echt een aanrader!

Yvonne

Een klantgerichte, prettige en professionele benadering. Ik kan dit bedrijf iedereen aanraden die een goede douche oplossing zoekt gedurende de badkamer renovatie.

De tijdsduur van een week alvorens de douche weer wordt opgehaald

mariska udink

Op kort termijn werd alles-prima geregeld .super service!
Lekker warm kunnen douchen bij ons zelf op de zolder ,terwijl we onze eigen badkamer verbouwd werd .
dat was een zorg...
Op kort termijn werd alles-prima geregeld .super service!
dat was een zorg minder.!
het geld meer dan waard.!

enorm bedankt !

helemaal niets!!!

Rian Ploos van Amstel

Snel, vriendelijk en ontzettend gemakkelijk een eigen douche tijdens de verbouwing

Misschien een ophang rekje voor je zeep ed in te leggen

Ellen

Een geweldige oplossing om bijv. een verbouwingsperiode te overbruggen. Onze verbouwing verlief dramatisch maar we konden gedurende 3 maanden toch heerlijk douchen in eigen huis. Flexibele... Een geweldige oplossing om bijv. een verbouwingsperiode te overbruggen. Onze verbouwing verlief dramatisch maar we konden gedurende 3 maanden toch heerlijk douchen in eigen huis. Flexibele voorwaarden bij verlenging, een persoonlijke benadering, prima geplaatst, lekvrij, alles werkte en bleef werken. Wij zijn fan!!

Voor het afleveren en ophalen een planning per dagdeel of blok van 3 uur ipv een dag. Maar ook dit is in ons geval opgelost dus complimenten voor OveralDouchen.nl.

p voets

Ik vind het een fantastisch bedrijf. verschillende bedrijven benaderd wanneer er bij ons een cabine geplaatst kon worden maar er werd erg moeilijk over gedaan en direkt over kosten en bijkomende... Ik vind het een fantastisch bedrijf. verschillende bedrijven benaderd wanneer er bij ons een cabine geplaatst kon worden maar er werd erg moeilijk over gedaan en direkt over kosten en bijkomende zaken. meestal moet je 3 weken van te voren beslissen. is misschien mijn fout maar ik zag te laat een reclame langs de weg hierover. bij dit bedrijf aangekomen tenslotte en alles werd direkt in werking gezet en kreeg dezelfde week nog een douchecabine. vreselijk gelachen hiermee maar het is fantastisch om te hebben. fijn campinggevoel. en daarbij zijn ze ook nog eens niet duur. eigenlijk waren ze de beste in prijs. leuke behandeling van klanten. ik beveel dit bedrijf echt aan als je een douche nodig hebt. alles wordt voor je geregeld.
mvg Paula Voets te Bunschoten

Arnold

2de keer gebruik gemaakt van overaldouchen.nl en zeer tevreden....aanrader.