Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Ik heb een mobiele douche gehuurd bij dit bedrijf. de douche werd op de afgesproken tijd geplaatst, alles functioneerde prima en er werd schoon, netjes en vriendelijk gewerkt.

Lever

Snelle response, genoeg aanbod, vriendelijk personeel en nette cabine. Totaal niks op aan te merken. Goed product

Adri Copier

Super. Het idee dat je gewoon kan douche wanneer je wilt terwijl je de badkamer aan het verbouwen bent. 3 weken hebben wij gebruik gemaakt van de nooddouche. Afspraken maken ging erg makkelijk,... Super. Het idee dat je gewoon kan douche wanneer je wilt terwijl je de badkamer aan het verbouwen bent. 3 weken hebben wij gebruik gemaakt van de nooddouche. Afspraken maken ging erg makkelijk, snelle reacties en ze denken graag mee. het plaatsen van de douche ging volgens afspraak en ook hierin overleg met wat zij denken dat het beste is. Tussendoor een berichtje met de vraag of alles naar wens is en het ophalen van de douche ook weer volgens afspraak. Wij zijn zeer tevreden over het product en de geleverde diensten van Overaldouche.nl. Zal het zeker een ieder aanraden.

kan niets verzinnen

JdG

Recentelijk een tijdelijke douche van overaldouchen.nl gebruikt tijdens de verbouwing van onze badkamer. Vanwege de prijs kwamen we al snel bij OveralDouchen uit. Zeer goede en snelle communicatie... Recentelijk een tijdelijke douche van overaldouchen.nl gebruikt tijdens de verbouwing van onze badkamer. Vanwege de prijs kwamen we al snel bij OveralDouchen uit. Zeer goede en snelle communicatie en de douchecabine was boven verwachting. Wel iets minder handig als je lang bent (2m+).

Super vriendelijk en netjes en snel!!

alles was uitstekend geregeld
een tip grotere warm/koud stickers op de kraan bij ons stond de douche nl erg donker...

Jan Schippers

Prima ervaring, correcte benadering en afhandeling van de gemaakte afspraken

Nee

Gert Jan

Met Overaldouchen hebben wij de juiste beslissing gemaakt.

Zorg dat de juiste mensen op de juiste plek blijven zitten, dan blijven jullie een topbedrijf.

Alles even geweldig!

Geen verbeterpunt te verzinnen.

Agnes van Kuijk

Prima bevallen . Hele aardige heren die de douche kwamen installeren en ophalen. Email verkeer verliep ook prima en afspraken waren goed geregeld.

Geen verbeteringen ga zo Door!

nee