Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Alleen maar lof voor overaldouchen. Jij legt probleem voor zij bieden de oplossing en ook nog verdomd snel. Super service.

Ik geloof niet dat dat nog mogelijk is

gerard v/der maat

Het mag gezegd worden als wij hadden geweten dat je een douche kunt huren hadden we zeker jaren geleden al de ,
badkamer verbouwd . zeer goede service en valt de verbouwing tegen dan word er voor een oplossing gezocht om langer te huren. we hebben veel mondeling reclame gemaakt voor jullie want dat verdienen jullie echt. BEDANKT VOOR DE
PRETTIGE SAMENWERKING. gr. gerard en marlies v/der maat

Jan Schippers

We hebben een goede ervaring met het bedrijf overal douchen.nl, men was attent en reageerde vlot op onze vragen. Plaatsing verliep prima en deskundig, we hebben er met veel plezier gebruik van... We hebben een goede ervaring met het bedrijf overal douchen.nl, men was attent en reageerde vlot op onze vragen. Plaatsing verliep prima en deskundig, we hebben er met veel plezier gebruik van gemaakt!!

Nee hoor

Mirjam

Wat een geniaal concept! Een hele zorg minder en écht prima douchen.

Misschien een idee om iets mee te leveren om shampoofles in kwijt te kunnen. Zelf een eenvoudig mandje met zuignappen gehaald. Dat werkte prima.

Sonja

Zeer klantvriendelijk. De douche is prima geÏnstalleerd. Dankzij dit goede werk was het goed te doen om thuis te zijn tijdens een badkamer verbouwing.

Ga zo door.

Robert-Jan Broere

Geweldige snelle service, we zijn goed op de hoogte gehouden m.b.t het plaatsen en verwijderen van de douche. Het installeren van de douche is zeer vakkundig en netjes gedaan.

We zullen...

We zullen mocht het in de toekomst nodig zijn zeker weer gebruik maken van jullie diensten.

F Mandigers

Goede service, snelle reacties, top materiaal?? Zeer goed bedrijf en prettig om zaken mee te doen

Fam Smelt

Wij waren eerst met een concurrent in zee gegaan. Echter die liet het op het laatste moment afweten. OveralDouchen.nl toonde begrip voor onze situatie en kwamen zeer snel een douche bij ons... Wij waren eerst met een concurrent in zee gegaan. Echter die liet het op het laatste moment afweten. OveralDouchen.nl toonde begrip voor onze situatie en kwamen zeer snel een douche bij ons installeren. Prima service dus.

Roel Piket

Klantgericht bedrijf dat meedenkt en snel handelt , heel fijn

Monique

Goede ervaringen snelle reactie