Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Robin

Tijdens de verbouwing van onze badkamer 3 weken genoten van de douche van OveralDouchen.nl !

Blijf zo door gaan !

Zeker geen spijt van het huren van een mobiele douche bij OVERALDOUCHEN.NL. Super fijn. Alles goed geregeld en afspraken worden prima nagekomen. Douche netjes afgeleverd, schoon etc etc. ALLEEN... Zeker geen spijt van het huren van een mobiele douche bij OVERALDOUCHEN.NL. Super fijn. Alles goed geregeld en afspraken worden prima nagekomen. Douche netjes afgeleverd, schoon etc etc. ALLEEN MAAR LOF

Hele goede ervaring met overaldouchen.nl. Duidelijke info over de prijzen. Goede communicatie over de plaatsing. Keurig verzorgde plaatsing, hele nette en aardige monteur, goed meegedacht. En... Hele goede ervaring met overaldouchen.nl. Duidelijke info over de prijzen. Goede communicatie over de plaatsing. Keurig verzorgde plaatsing, hele nette en aardige monteur, goed meegedacht. En heerlijk 2 weken onbezorgd kunnen douchen tijdens de verbouwing. Helemaal top!

Van Buuren

Wij waren heel blij met de douche en de service!

kon niet beter.

CMJ VAN VLIET

Geweldige uit vinding als je niet in staat ben je eigen badkamer te bereiken door bot breuken en kneuzingen
makkelijk te plaatsen in de keuken de thuiszorg was er zeer blij mee hadden er noch niet mee gewerkt
goed afgesteld en makkelijk te bedienen voor ons mijn vrouw zag je gewoon op knappen onder de douche

honderd procent lof eerlijk is eerlijk

Nico Smits

Snelle levering, prima geinstalleerd en mooie schone douche cabine. Top! Wij bevelen OveralDouchen van harte aan!

Geen.

petra vd heijden

Super snelle service. Douchecabine werkte prima. Genoeg druk heerlijk warm water. Geweldige oplossing tijdens de verbouwing!!

nee

E. Staats

Heel transparant, alles is duidelijk. Vriendelijk personeel.

Familie Hartsink

Wij hebben 5 weken een douche gehad en dat is uitstekend bevallen. Ze komen hun afspraken en het zijn de kosten dubbel en dwars waard.

Geen verbeterpunten

Complimenten voor dit bedrijf!
Directe, duidelijke en zinvolle mailwisseling.
Super!