Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Rebecca

In ons studentenhuis hebben wij tijdens de verbouwing van onze badkamer drie weken deze douche in de keuken (!) gehad. Snelle en prettige service; alles wordt geregeld, aangesloten en nadien weer... In ons studentenhuis hebben wij tijdens de verbouwing van onze badkamer drie weken deze douche in de keuken (!) gehad. Snelle en prettige service; alles wordt geregeld, aangesloten en nadien weer meegenomen. De douchecabine is een beetje krap vergeleken met een normale douche, maar verder is er eigenlijk geen verschil; prima douchekop en waterdruk etc. Véél beter dan een Dixie in de tuin, brr! Al met al hebben we een zeer plezierige ervaring gehad met dit bedrijf.

Eigenlijk niet :)

Jeannette

Heel prettig door onze verbouwing van de badkamer gekomen.
En dat komt door dit bedrijf.
Heerlijk die NOOD DOUCHE .
Prettig behandeld door de mensen van OveralDouchen.

Ik zou het niet kunnen bedenken.

Ruim een week geen badkamer vanwege verbouwing, maar wel heerlijk kunnen douchen! Super! Was ook zo geregeld, vlot geplaatst en weer opgehaald.

Doen wat ze zeggen, denken mee.

Carla Achterberg

Wat een uitkomst, OveralDouchen.nl. Tijdens de verbouwing van onze badkamer hebben wij heerlijk kunnen douchen in onze kelder. Alles wordt voor je geregeld. Opbouwen en afbreken, het wordt allemaal... Wat een uitkomst, OveralDouchen.nl. Tijdens de verbouwing van onze badkamer hebben wij heerlijk kunnen douchen in onze kelder. Alles wordt voor je geregeld. Opbouwen en afbreken, het wordt allemaal voor je gedaan. Niets dan lof voor dit bedrijf.

O.Snabilie

Is helemaal fantastisch ,bij alle rotzooi die een badkamerverbouwing met zich meebrengt konden we gewoon douchen en dat waardeer je zo als het een paar weken duurt.

N

Priscilla van caem

Badkamer verbouwen is niet erg meer met een douche op zolder van overaldouchen.nl. ideale oplossing geen buren lastig vallen.

Jeannette

Via een vriendin die goede ervaringen had bij OveralDouchen.nl terecht gekomen. De site is helder en op de offerteaanvraag werd snel en correct gereageerd. De monteur werkt netjes, legt goed uit wat... Via een vriendin die goede ervaringen had bij OveralDouchen.nl terecht gekomen. De site is helder en op de offerteaanvraag werd snel en correct gereageerd. De monteur werkt netjes, legt goed uit wat je wel en niet moet doen. Het bedrijf reageert snel op mails en je voelt je als echte klant behandeld en niet als een anoniem nummer.
En het belangrijkste: het doucht echt prima onder de tijdelijke douche. Lekkere straal, de vloer bleef goed droog, de pomp kon het afvoeren goed aan. Ik zou adviseren altijd de deurtjes te nemen en mocht ik weer gaan verbouwen, dan klop ik zeker bij ze aan.

Reserveren via de site zou nog makkelijker zijn.

Sterk

Een badkamer verbouwen is niet erg meer met een heerlijke nooddouche op zolder. Goed en zorgvuldig geplaatst en wij hebben er 5 weken heerlijk gebruik van gemaakt. Bedankt !!!

Ingrid

Wij hebben een super goede ervaring met dit bedrijf. Na bellen, eea heel snel geregeld. Op de afgesproken tijd kwamen ze de douche monteren. Aardige meneer. Vloer werd netjes afgedekt. Alles... Wij hebben een super goede ervaring met dit bedrijf. Na bellen, eea heel snel geregeld. Op de afgesproken tijd kwamen ze de douche monteren. Aardige meneer. Vloer werd netjes afgedekt. Alles geïnstalleerd en we konden direct douchen. Echt super! Zeer fijne douche en hij kon overal geplaatst worden. Ook het ophalen en de facturering verliep super netjes!

Badkamer verbouwen? Lekker blijven douchen met een mobiele douche! Echt een aanrader!
En op de totale kosten van een badkamer verbouwing vind ik het ook niet veel geld.
Wij waren er super blij mee.

Groeten, Ingrid

Nee