Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

De Kluijver

Net voordat ik de badkamer ben gaan verbouwen, heb ik contact opgenomen met Overaldouchen.nl. Aangezien ik veel in buitenland werk heb ik dit niet eerder kunnen regelen en was het dus op korte... Net voordat ik de badkamer ben gaan verbouwen, heb ik contact opgenomen met Overaldouchen.nl. Aangezien ik veel in buitenland werk heb ik dit niet eerder kunnen regelen en was het dus op korte termijn nodig. Overaldouchen.nl was erg flexibel en was behulpzaam om binnen 2 werkdagen de douche te plaatsen (maandag gebeld en woensdag geplaatst). De service en voorkomen was geweldig en netjes alles aangesloten en getest voor vertrek. De douche was schoon en netjes, en alles werkte naar behoren voor ruim 3 weken. Ook het afkoppelen en ophalen van de unit was geen probleem, week van te voren gebeld en opgehaald volgens afspraak. Ook alles is netjes achter gelaten. Ik ben zeer te vreden over de service en de douche.

Ik zal Overaldouchen.nl zeker aanbevelen bij kennissen wanneer zij de badkamer gaan verbouwen.

Familie de Kluijver.

Frank

Wij hebben een erg goede ervaring met overaldouchen.nl!
Van tevoren heb ik enkele foto's opgestuurd van onze situatie op zolder waar de douchecabine moest komen te staan. Wij hebben een erg goede ervaring met overaldouchen.nl!
Overaldouchen.nl kon toen precies inschatten wat er nodig was en een offerte maken.
Ons gezin (5 personenen) heeft heerlijk kunnen douchen tijdens de 3 weken dat de badkamer werd verbouwd.
De service van overaldouchen.nl is prima, alles werd keurig geïnstalleerd en na afloop weer keurig opgehaald.
Een aanrader bij een badkamer verbouwing!

geen, ga zo door!

Léon Driessen

Omdat we onze badkamer gingen verbouwen hebben we contact opgenomen met een aantal bedrijven waar we een mobiele- of nooddouche konden huren. Vrij snel hebben we toen gekozen voor OveralDouchen.nl.... Omdat we onze badkamer gingen verbouwen hebben we contact opgenomen met een aantal bedrijven waar we een mobiele- of nooddouche konden huren. Vrij snel hebben we toen gekozen voor OveralDouchen.nl. Niet alleen hun gemoedelijke website sprak ons aan, maar ook de snelheid en correctheid waarmee ze onze vragen beantwoordden vonden wij een verademing. En we hebben er absoluut geen spijt van! Afspraken zijn perfect nagekomen, het installeren van de tijdelijke douchecabine was in een mum van tijd gebeurd, over het verlengen van de huurperiode omdat de verbouwing uitliep werd niet moeilijk gedaan, en nadat de douche weer was opgehaald leek het net alsof deze er nooit gestaan had. Ook over de nooddouche zelf en het gebruik ervan zijn we zeer tevreden; we hebben een maand lang –naar omstandigheden – comfortabel kunnen douchen op momenten dat het ons het beste uitkwam! Echt een aanrader!

Superfijn, gewoon douchen tijdens de badkamerrenovatie

meer flexibiliteit in het ophaalmoment
(in mei 2015 was de termijn altijd een week)

OveralDouchen is zeer klantvriendelijk, we kregen snel en duidelijk reactie op onze vragen, en daarnaast werd er met ons meegedacht over de plaats van de tijdelijke douche. De tijdelijke... OveralDouchen is zeer klantvriendelijk, we kregen snel en duidelijk reactie op onze vragen, en daarnaast werd er met ons meegedacht over de plaats van de tijdelijke douche. De tijdelijke douchekabine werkte perfect: spatvrij en heerlijk warm douchen tijdens de verbouwing van onze badkamer. We kunnen het iedereen aanbevelen.

Goede communicatie, duidelijke afspraken en deze worden nagekomen. Praktische oplossing om niet afhankelijk te zijn.
Hebben de materialen bij zich om installeren van de douche in 1x af te...
Hebben de materialen bij zich om installeren van de douche in 1x af te maken. Geen gezeur dus.

Geen.

Cees Visser

In 1 woord : TOP !

Ga zo door ...

P.J.Huijbers

Er zijn al zoveel positieve ervaringen geschreven over OveralDouchen dat mijn positieve ervaringen geen nieuwe inzichten geven over de geweldige service etc etc.

M. Mentink

Erg goede service. Fijn contact en flexibele medewerkers. Fijn dat er bedrijven zijn waar service nog hoog in het vaandel staat.