Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Miek van Zanten Solleveld

Super in hun communicatie. Er werd van te voren goed om informatie verzocht zodat de plaatsing vlekkeloos verliep. prettige mensen!

Fam van Overveld

Het behoeft weinig uitleg waarom ook wij hebben gekozen voor OveralDouchen.nl..
Het behoeft weinig uitleg waarom ook wij hebben gekozen voor OveralDouchen.nl..
Met onze badkamer en toilet verbouwing gepland, zochten wij ook naar een passende oplossing voor het “doucheprobleem”.
Via Google binnen 10 seconden terecht gekomen op OveralDouchen.nl. Als rechtgeaarde Nederlanders bekeken we natuurlijk eerst de kosten..
Prima concurrerende prijzen! Daarna eens kijken onder Referenties hoe anderen dit bedrijf beoordelen..
Dat was binnen no-time duidelijk! Niet verder zoeken!
Na 1 mailtje ( met bijgevoegde foto van waar wij de cabine zouden willen hebben..) was het geregeld.
Duidelijke afspraken, aardige mensen, concurrerende prijs, en een geweldige service!!
OveralDouchen.nl is gewoonweg één van de betere keuzes qua oplossing voor het tijdelijk “ergens anders douchen”!

Fam. van Overveld, Roosendaal.

Rita

Een zeer klantvriendelijk bedrijf en zeker aan te bevelen . Vooral mijn dochter vond het een luxe een eigen douche in haar slaapkamer. Alles keurig geplaatst en weer netjes opgehaald. En de douche... Een zeer klantvriendelijk bedrijf en zeker aan te bevelen . Vooral mijn dochter vond het een luxe een eigen douche in haar slaapkamer. Alles keurig geplaatst en weer netjes opgehaald. En de douche was super een krachtige straal helemaal top!

Mieke Ouwendijk

Uitstekende service van "OveralDouchen.nl"

Uitstekende service!!

Gert-Jan Nekkers

OveralDouchen heeft ons de oplossing voor het douchen gegeven tijdens onze verbouwing. Alles wordt geplaatst en aangesloten. Heerlijk. Deze oplossing neemt zoveel zorgen weg die tijdens een... OveralDouchen heeft ons de oplossing voor het douchen gegeven tijdens onze verbouwing. Alles wordt geplaatst en aangesloten. Heerlijk. Deze oplossing neemt zoveel zorgen weg die tijdens een verbouwing ontstaan. Iedereen ff douchen naar een dag klussen en fris in bed. Ook de service is persoonlijk en super vriendelijk. Eigenlijk is alles mogelijk in overleg.
Ik raad iedere klusser aan dit extra beetje rust te huren wanneer je een badkamer gaat verbouwen. Is een 10 te veel??? Ik denk het niet, het is wat deze club mensen verdient. Mvg, Gert-Jan

Ik zou niets veranderen. Ik heb werken met jullie ervaren als een ontspanning.

Marry

Prima geregeld allemaal!

Ad Vos

Goede informatie over de mogelijkheden, vlotte levering en installatie en vriendelijke medewer(st)ers. Heerlijk om tijdens de verbouwing van de badkamer gewoon te kunnen douchen.

Fam. Beelen

Even gezocht op google omdat ik wist dat er een oplossing voor was . Onverwacht moest de badkamer op de schop i.v.m lekkage en elders douchen was geen optie door onregelmatige werktijden.
Even gezocht op google omdat ik wist dat er een oplossing voor was .
Via de site een reservering geplaatst en binnen de kortste keren een reactie terug ontvangen.
Even wat foto's doorgemaild om te zien of e.e.a. aan te sluiten was ,en daar kwam de bus op de afgesproken datum voorrijden.
Douchecabine is keurig netjes door de monteur bij ons op zolder geplaatst,aangesloten en later ook weer opgehaald
Een perfecte oplossing waardoor wij alle tijd hadden om onze badkamer weer op orde te krijgen.
Vriendelijke mensen die er alles aan doen om voor een passende oplossing te zorgen.

Ga zo door , wij waren zeer geholpen met jullie oplossing

Overbeek

Zeer positief, duidelijk en heel goede service. Kortom zeer tevreden.