Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Prima service en klantvriendelijkheid

Maike Bisseling - rotslab.nl

“Ja, hallo, Maike Bisseling van Rotslab spreekt u mee. Dat klopt, ik wil graag 1 huurdouchecabine voor 1 dag huren omdat we buiten in de winter een koude douche gaan nemen in het kader van een... “Ja, hallo, Maike Bisseling van Rotslab spreekt u mee. Dat klopt, ik wil graag 1 huurdouchecabine voor 1 dag huren omdat we buiten in de winter een koude douche gaan nemen in het kader van een nieuwjaarsduik. We hangen dan sensoren aan deelnemers, zodat we hart en hersenactiviteit kunnen meten.(.....) Nee, deelnemers worden beloond hoor! Ze mogen daarna de hottub in. (.....) Oh, klinkt dat een beetje vreemd? Valt wel mee hoor.

Wij noemen dat namelijk ‘ de coolchallenge ‘ en deze vindt plaats vanwege een voorproef op het
“ gezondste mini festival “.

De huurdouche komt inderdaad buiten, op zondag 11 januari 2015, wordt keurig opgebouwd en aangesloten. Dat de aanvoer van water, ruim 50 meter verderop is, is geen probleem. Ook voor leveren op vrijdag en ophalen op maandag ( de reguliere werkdagen ) worden geen extra kosten doorbelast.
Er wordt meegedacht over de beste plek buiten, een gezellig praatje is zeker aan de orde: klantvriendelijkheid, heet dat. Een dikke tien. Ook voor de service. Dank Overaldouchen!

Sjoerd

Tijdens de verbouwing van onze badkamer gedoucht in ons tuinhuis met een douche van OveralDouchen. Ideale oplossing, geen enkele onderbreking van je normale gezinsleven want je hoeft niet naar de... Tijdens de verbouwing van onze badkamer gedoucht in ons tuinhuis met een douche van OveralDouchen. Ideale oplossing, geen enkele onderbreking van je normale gezinsleven want je hoeft niet naar de buren/sportclub/werk/familie voor een soppie!

Heel prettig dat we tijdens de verbouwing van onze badkamer gewoon thuis konden douchen. De service was prettig en vlot en de installatie en het weer afbouwen van de douche verliep snel en... Heel prettig dat we tijdens de verbouwing van onze badkamer gewoon thuis konden douchen. De service was prettig en vlot en de installatie en het weer afbouwen van de douche verliep snel en vakkundig. Kortom, wij zijn zeer tevreden. Fam. Hendriks

H van Oorschot

Erg vriendelijk en duidelijk. goede begeleiding , prima service bij opbouwen en afbreken van de nooddouche
(veel jaloerse opmerkingen dat het zo goed geregeld was tijdens onze verbouwing)

Alles prima geregeld. Er werd snel gereageerd op vragen via de mail.

Noud Bongers

Een prima bedrijf met vooraf goed advies. De hele verbouwing van onze badkamer werd een makkie!
Ik kan het iedereen aanbevelen!

Jammer maar ik heb er geen.

Overal douchen is een prima bedrijf. Ze kwamen snel met een voorstel, komen hun afspraken na ondanks dat ze het erg druk hadden en zorgden dat wij probleemloos een tijdelijke douche hadden. Toen de... Overal douchen is een prima bedrijf. Ze kwamen snel met een voorstel, komen hun afspraken na ondanks dat ze het erg druk hadden en zorgden dat wij probleemloos een tijdelijke douche hadden. Toen de verbouwing uitliep was het met een mailtje geregeld. Wat ik prettig vond was dat ze tussendoor mailden of alles in orde was, nog nooit meegemaakt.

Bodes de Vries

Prima geregeld, geheel volgens afspraak. Prettige en deskundige dienstverlening.

iets minder amicaal schriftelijk taalgebruik (""je en jij'en") , kan ouderen afstoten

K.Hart

Uiterst tevreden over de geleverde service. Kundige , vriendelijke monteurs. Super oplossing voor tijdelijke douche gelegenheid. Cabine was héél schoon voldeed prima!! Wat ze beloven in de brochure... Uiterst tevreden over de geleverde service. Kundige , vriendelijke monteurs. Super oplossing voor tijdelijke douche gelegenheid. Cabine was héél schoon voldeed prima!! Wat ze beloven in de brochure op de site is helemaal waar.

Niet van toepassing