Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Mirell Buitenhuis

Wat waren wij blij dat we ondanks de verbouwing toch iedere dag in eigen huis konden blijven douchen. Van tevoren is alles duidelijk doorgenomen. Waar hij komt te staan, wat voor afvoer, afmeting... Wat waren wij blij dat we ondanks de verbouwing toch iedere dag in eigen huis konden blijven douchen. Van tevoren is alles duidelijk doorgenomen. Waar hij komt te staan, wat voor afvoer, afmeting van de perlator. Ja nu weet ik ook wat dat is. Netjes opgehaald op de afgesproken dag. Echt een aanrader dus, want niemand zit er toch op te wachten ook met een handdoek onder je arm steeds buiten de deur te gaan douchen.

Leo

Aan te raden voor iedereen die z'n badkamer gaat verbouwen of tijdelijk geen badkamer heeft.

sylvia van den eshof

Wij hebben ivm verbouwing badkamer bij jullie een douche gehuurd voor een week en konden deze buiten laten plaatsen. Van het informatie aanvragen tot aan het weer ophalen van de douche hebben wij... Wij hebben ivm verbouwing badkamer bij jullie een douche gehuurd voor een week en konden deze buiten laten plaatsen. Van het informatie aanvragen tot aan het weer ophalen van de douche hebben wij de service en klantvriendelijkheid als zeer prettig ervaren. Geen minpuntje te noemen.

Marian

Ideaal bij de verbouwing van je badkamer.

Duidelijke site, snelle en goede plaatsing van douche, makkelijk contact

Geen, ga vooral zo door!

Fam. Van Lieshout

Helemaal top! Goede communicatie, afspraak = afspraak en goed materiaal!

Eigenlijk niet, zeer goede ervaring met jullie gehad. Uiteraard heeft de goede dienstverlening te maken met de juiste mensen op de juiste plaats. Dus blijf goede medewerkers houden.

Coby

Een goede oplossing voor de verbouwing van onze badkamer. Snel en makkelijk geplaatst op afspraak. Wij hebben de douche nog moeten verlengen en ook dit was geen enkel probleem. De communicatie per... Een goede oplossing voor de verbouwing van onze badkamer. Snel en makkelijk geplaatst op afspraak. Wij hebben de douche nog moeten verlengen en ook dit was geen enkel probleem. De communicatie per email was goed.
Als je de badkamer gaat verbouwen kan ik overaldouchen.nl zeker aanraden.

Monique Uljee

Omdat wij onze badkamer gingen verbouwen hebben we contact gezocht met OveralDouchen.nl. Nou dit was geen verkeerde zet! We werden uitstekend geholpen, geadviseerd en met vragen konden we altijd... Omdat wij onze badkamer gingen verbouwen hebben we contact gezocht met OveralDouchen.nl. Nou dit was geen verkeerde zet! We werden uitstekend geholpen, geadviseerd en met vragen konden we altijd terecht. De plaatsing van de cabine was gezellig, soepel en snel. Ook de bijbehorende uitleg werd echt even de tijd voor genomen. Helaas duurde de verbouwing veel langer dan gepland, maar konden we toch heerlijk douchen! Ook het langer gebruik maken van de cabine was zo geregeld. Ik was heel blij toen de badkamer klaar was maar had gewoon moeite met afscheid nemen van de cabine. Het was een uitstekende vervanging van het origineel, en de service van het bedrijf was ook fantastisch! We hebben geen moment spijt gehad van deze stap en zouden er zo weer gebruik van maken. We raden dan ook iedereen aan niet verder te zoeken en gewoon te bellen!!

Geen verbeterpunten!

Fam. Nieuwveld, Reeuwijk

Overal douchen, de perfecte oplossing bij de verbouwing van onze badkamer.
Overal douchen, de perfecte oplossing bij de verbouwing van onze badkamer.
Klantvriendelijk, snel, overal inzetbaar en bovenal schoon! Inmiddels aanbevolen bij het bedrijf dat onze badkamer heeft verbouwd en bij diverse vrienden met verbouwplannen.