Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Jullie doen jullie werk uitstekend. zijn aardige mensen.

Hugo Bardelmeijer

In 1 woord, geweldig. Prima oplossing als je een tijdelijke douche nodig hebt vakkundig geplaatst en opgehaald.

Nee, eigelijk niets

Snel, goed, niet duur en ook nog eens een goede service!

Ingrid Smit

Zeer klantvriendelijk en heel goed telefonisch en mailcontact over alle vragen die ik had mbt plaatsing en aansluiting. Ik heb echt niets aan te merken, gewoon uitstekend. En wat ik echt geweldig... Zeer klantvriendelijk en heel goed telefonisch en mailcontact over alle vragen die ik had mbt plaatsing en aansluiting. Ik heb echt niets aan te merken, gewoon uitstekend. En wat ik echt geweldig vind is dat de service echt persoonlijk is, dat is niet altijd het geval bij 'internet-bedrijven'. Een aanrader dus...

fam Reichardt

In 2015 moest er bij ons een compleet nieuwe badkamer worden geplaatst, iets om wellicht tegen op te zien omdat 2 weken niet kunnen douchen thuis veel improvisatie vereist.
Via de badkamer...
Via de badkamer leverancier bij Overaldouchen terecht komen.... dat was een gouden tip, want tijdens de gehele verbouwing komen te met een douche van overaldouchen in de garage lekker badderen.
Een echte aanrader wat een verbouwing van je badkamer een stuk minder stessvol maakt.

Niet meer douchen bij de buren maar laat een douchecel in de garage/schuur plaatsen. De makkelijke oplossing voor een badkamer verbouwing. Snel geplaatst en duidelijke afspraken.

Vorig gebruik gemaakt van een tijdelijk douche en dit is zeer goed bevallen. Contact verliep prima, installatie werd keurig verzorgd. Ook de mogelijkheid tot verlenging was geen probleem.

Fam Butter

Prima ervaring!
Prima ervaring!
Goed advies gekregen en er is net werk geleverd. De douche werd op zolder geplaatst en er werd een nette aansluiting onder de cv ketel gemaakt. Na afloop is alles weer netjes in de oude staat gebracht. ( dit tot ongenoegen van de kinderen, zij vonden een extra douche op zolder wel makkelijk )

Zo doorgaan !

Annemarie

Prima service en vriendelijke bejegening. Douche perfect, zeker een aanrader !

We wilden onze badkamer verbouwen, maar hadden geen zin om te moeten douchen bij onze buren, dus gingen we op zoek naar een bedrijf die hiervoor een oplossing had. Na een tijdje googlen werd onze... We wilden onze badkamer verbouwen, maar hadden geen zin om te moeten douchen bij onze buren, dus gingen we op zoek naar een bedrijf die hiervoor een oplossing had. Na een tijdje googlen werd onze aandacht getrokken door de zeer overzichtelijke en duidelijke website van Overaldouchen.nl! Niet alleen de foto van de eigenaar maar ook de uitstraling van de website en de scherpe prijzen gaven ons veel vertrouwen. Onze vragen werden professioneel en snel beantwoord via de mail en aangezien wij zelf werkzaam zijn in de zakelijke dienstverlening, gaf ons dit zoveel vertrouwen dat we meteen een douchecabine bestelden. Deze werd netjes op de afgesproken datum geleverd en geïnstalleerd. Twee zeer vriendelijke heren (met humor) gaven ons een perfecte uitleg en het feest kon beginnen. Hierna volgden 3 weken probleemloos douchen in onze keuken. Aanvoer van het water via de bestaande kraan en de afvoer middels een meegeleverde pomp naar de wasbak, geweldig! Na de huurperiode werd alles weer netjes opgehaald en zelfs de vloer netjes afgenomen. Kortom wij adviseren iedereen die overweegt zijn of haar badkamer te gaan verbouwen om een douchecabine te huren bij Overaldouchen.nl!

Wat ons betreft verliep alles perfect, dus geen verbeterpunten.