Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Onze 3 kinderen wilde absoluut niet buiten de deur douchen tijdens de verbouwing van onze badkamer. Via internet 'overaldouchen.nl' gevonden en een mail gestuurd. Dit was in een weekend en tot mijn... Onze 3 kinderen wilde absoluut niet buiten de deur douchen tijdens de verbouwing van onze badkamer. Via internet 'overaldouchen.nl' gevonden en een mail gestuurd. Dit was in een weekend en tot mijn verbazing had ik binnen 2 uur een reactie terug. Binnen zeer korte tijd waren de zaken geregeld. Een zeer prettige communicatie zowel via mail als met desbetreffende installeur. Zeker een aanrader wanneer je je badkamer gaat verbouwen.

Als ik dan toch iets zou kunnen aandragen is het misschien verstandig om klanten met 'u' aan te spreken ipv met je/jouw.

S van Zutphen

Uitstekend! Goed en duidelijk qua communicatie. Afspraak is afspraak!

Nee!

Fam. van Dorresteijn

Snel na een eerste mail om informatie te krijgen over een nooddouche, kregen wij al antwoord van de medewerkers van overaldouchen.nl. Dit bleef zo de hele periode vanaf het moment van plaatsen van... Snel na een eerste mail om informatie te krijgen over een nooddouche, kregen wij al antwoord van de medewerkers van overaldouchen.nl. Dit bleef zo de hele periode vanaf het moment van plaatsen van de nooddouche tot aan het ophalen. En ook heel attent hoe het stond met de verbouwing van de badkamer, en of de nooddouche beviel. Wegens wat tegenvallers met de verbouwing, liep deze een week uit. Het verlengen van de huur was ook geen enkel probleem.
Bij het plaatsen van de douche, kregen we een goede handleiding en op verschillende plekken waarschuwingsstickers. Dit omdat wij niet bij het plaatsen aanwezig waren, en men geen risico wilden lopen dat het fout zou gaan.

Iets duidelijkere informatie over de manier van plaatsen van de nooddouche. Welke voorzieningen zijn nodig? Hoe wordt het aangesloten aan de kraan.

Wij waren zéér tevreden over de douchecabine van OveralDouchen.nl. Het leveren, aansluiten, ophalen en communicatie verliep zéér goed.

Klantvriendelijk bedrijf met snelle service zowel aan huis als via de mail

Peter Mulders

Onze verbouwing van de badkamer kwam redelijk onverwacht. Overaldouchen.nl reageerde snel op onze vraag om op zeer korte termijn een douche bij ons te plaatsen. De monteur was erg vriendelijk en... Onze verbouwing van de badkamer kwam redelijk onverwacht. Overaldouchen.nl reageerde snel op onze vraag om op zeer korte termijn een douche bij ons te plaatsen. De monteur was erg vriendelijk en heeft ook duidelijk uitgelegd hoe de cabine te gebruiken. Erg belangrijk vind ik hoe simpel het ook lijkt.

DickGanesh

Een echte aanrader. Vriendelijk en vakkundige mensen die de douche bij je komen installeren. Ze denken echt met je mee over de juiste plek om de douche neer te zetten. Bij ons heeft de monteur de... Een echte aanrader. Vriendelijk en vakkundige mensen die de douche bij je komen installeren. Ze denken echt met je mee over de juiste plek om de douche neer te zetten. Bij ons heeft de monteur de douche zelfs weer helemaal uit elkaar gehaald omdat de plek uiteindelijk niet goed genoeg was.

Misschien een idee om ook een iets groter formaat aan te bieden. De douche is perfect maar er is niet echt een plek om bijvoorbeeld een washandje op te hangen of je shampoo neer te zetten. Wij... Misschien een idee om ook een iets groter formaat aan te bieden. De douche is perfect maar er is niet echt een plek om bijvoorbeeld een washandje op te hangen of je shampoo neer te zetten. Wij zetten dat in de cabine op de grond, maar je moet wel lenig zijn om dat te pakken.

Daan

Twee weken nooddouche ivm met nieuwe badkamer. Prima bevallen. Schone douche, netjes aangesloten, afspraken nagekomen. Kan het iedereen aanraden.

Vooral zo doorgaan

Jaap

Prima oplossing als je je badkamer laat verbouwen. Je kunt gewoon lekker blijven douchen. Keurige douchecabine met een lekkere douche er in die bij ons op zolder kon worden geplaatst naast de... Prima oplossing als je je badkamer laat verbouwen. Je kunt gewoon lekker blijven douchen. Keurige douchecabine met een lekkere douche er in die bij ons op zolder kon worden geplaatst naast de wasmachine en cv-ketel. Prima bedrijf, snelle reactie op vraag om informatie, afspraken worden goed nagekomen, cabine wordt keurig geplaatst en bij ophalen is alles weer netjes in de oorspronkelijke staat hersteld.

Zou het niet weten, ben zeer tevreden.

Wij zijn blij dat wij de keuze voor Overaldouchen hebben gemaakt!