Snelheid plaatsing

Niets dan lof!

Klant gericht.
Denkt mee.
Goede service

Goede service, zowel bij de aanvraag als levering

Nee

Goede, vriendelijke en persoonlijke service. Goede afspraken.

O. Elstrodt

Zeer goed. Prima nooddouche Vriendelijke mensen, zeer aan te raden !

P. van der Tuuk

Tijdens onze verbouwing van de badkamer met een douche van OveralDouchen heerlijk binnen kunnen douchen. Prima service en afspraken. Top

We hebben tijdens de verbouwing van onze badkamer heerlijk kunnen douchen in een van jullie douches. Goede service en mooie schone douchecabine. Werkt prima. Ook het contact is prima verlopen, kan... We hebben tijdens de verbouwing van onze badkamer heerlijk kunnen douchen in een van jullie douches. Goede service en mooie schone douchecabine. Werkt prima. Ook het contact is prima verlopen, kan het iedereen aan bevelen!

Hougardy

Wel zo gemakkelijk om lekker thuis te kunnen blijven douchen! Heel blij mee!

Rob en Monique

Vier!!!! weken lang zaten wij zonder badkamer omdat onze aannemer ontzettend netjes, maar ook wat langzaam was... Zonder de huurdouche van overaldouchen.nl waren we (een gezin met 3 kinderen die nu... Vier!!!! weken lang zaten wij zonder badkamer omdat onze aannemer ontzettend netjes, maar ook wat langzaam was... Zonder de huurdouche van overaldouchen.nl waren we (een gezin met 3 kinderen die nu niet de hele buurt door hoefden om te douchen) echt wanhopig geworden. Keurig op tijd geplaatst, goed schoongemaakt, en helemaal geïnstalleerd en na 2 verlengingen (wat ook geen probleem gaf) weer netjes opgehaald! Wij waren er erg tevreden over en zullen dat ook aan iedereen die het horen wil vertellen!
— Rob & Monique, Leusden

Margreet de Kok

Toen wij besloten onze badkamer te laten verbouwen, zagen wij er erg tegenop om met een gezin, dat bestaat uit zeven personen, bij familie te gaan douchen. Gelukkig kwam ik op internet de site van... Toen wij besloten onze badkamer te laten verbouwen, zagen wij er erg tegenop om met een gezin, dat bestaat uit zeven personen, bij familie te gaan douchen. Gelukkig kwam ik op internet de site van Overal Douchen tegen. De recensies waren allemaal lovend. Dat was voor mij doorslaggevend om hen te vragen bij ons een mobiele douche te plaatsen. De lovende recensies bleken allemaal op waarheid te berusten. Ook wij hebben een zeer goede ervaring met Overal Douchen! Snelle service en klantvriendelijk! Ik zal Overal Douchen aanraden bij degenen die van plan zijn hun badkamer te verbouwen.