Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Ruud Bennink

Het is een pracht bedrijf wat heel snel kan schakelen als de nood hoog is. Op maandag de offfete gemaakt en die hebben we per omgaande akkoord verklaard en op woensdag werd de douche geleverd en... Het is een pracht bedrijf wat heel snel kan schakelen als de nood hoog is. Op maandag de offfete gemaakt en die hebben we per omgaande akkoord verklaard en op woensdag werd de douche geleverd en aangesloten. Alle afspraken zijn nagekomen, rcht en bedrijf die oog heeft voor de klant.

bedrijf stond open voor tips

Fam de Graaf

Overaldouchen tegengekomen op internet toen we op zoek waren naar een douche oplossing omdat onze badkamer 2 weken uit de roulatie was. Na het eerste contact was alles zo geregeld op een... Overaldouchen tegengekomen op internet toen we op zoek waren naar een douche oplossing omdat onze badkamer 2 weken uit de roulatie was. Na het eerste contact was alles zo geregeld op een enthousiaste vakkundige manier.
We hebben heerlijk kunnen douchen, en hebben er eigenlijk geen beperking in gezien.
Ja oke de douche inrichting stond half in de keuken /woonkamer maar "who cares"
Gewoon perfect.

nee

Farm. Hattink

In 2013 werd onze badkamer verbouwd. Met een gezin gaan douchen bij familie was voor ons geen optie. Ik kwam de website van OveralDouchen tegen en contact opgenomen. Er werd met ons meer dacht over... In 2013 werd onze badkamer verbouwd. Met een gezin gaan douchen bij familie was voor ons geen optie. Ik kwam de website van OveralDouchen tegen en contact opgenomen. Er werd met ons meer dacht over de plaats van de mobiele douchecabine. De uitleg was helder. De plaatsing verliep vlot en kundig. Het contact vriendelijk en behulpzaam. Ook het weghalen van de cabine verliep vlot. Al met al waren wij heel tevreden! Fam. Hattink, Nieuwegein.

M Beckers

Een gedreven en service gericht bedrijf. Komt zijn afspraken na en houdt prima contact over de vorderingen van planning en mogelijkheden. Zeer positieve ervaring en een goed gevoel als je... Een gedreven en service gericht bedrijf. Komt zijn afspraken na en houdt prima contact over de vorderingen van planning en mogelijkheden. Zeer positieve ervaring en een goed gevoel als je binnenshuis kunt blijven douchen tijdens de verbouwing van de badkamer

uitbreiding van het werkgebied

Toen de badkamer werd verbouwd en uitgebreid, hebben we drie weken gebruik gemaakt van de douchecabine die OveralDouchen bij ons had geplaatst! Fantastisch bevallen! Gewoon kunnen douchen in je... Toen de badkamer werd verbouwd en uitgebreid, hebben we drie weken gebruik gemaakt van de douchecabine die OveralDouchen bij ons had geplaatst! Fantastisch bevallen! Gewoon kunnen douchen in je eigen huis, terwijl de badkamer gestaag mooier en mooier werd. Een uitkomst voor iedereen!

Onderhoudsbedrijf Versteegt

Een bedrijf wat met je meedenkt

Salad VOF

Ook jullie bedankt; het was een uitkomst in de gegeven omstandigheden. Mijn moeder heeft er ontzettend veel profijt van gehad na haar knie operatie in juni 2012 (de zwaarste vorm want de gehele knie... Ook jullie bedankt; het was een uitkomst in de gegeven omstandigheden. Mijn moeder heeft er ontzettend veel profijt van gehad na haar knie operatie in juni 2012 (de zwaarste vorm want de gehele knie is vervangen!). Situatie is in haar woning dat er beneden een badkamer is met de mogelijkheid tot douchen in bad en boven een douchegelegenheid. Trappen lopen is echter net na een knie operatie geen optie. Jullie douchecabine was dan ook de perfecte uitkomst. De fysiotherapeut die mijn moeder thuis behandelde wist niet eens dat jullie oplossing bestond maar nu dus wel! Ook een pluim voor de breng en haalservice hoor. Nogmaals dank en bij de volgende badkamervervanging weten we jullie te vinden. We zullen jullie zeker aanbevelen bij diegenen die tijdelijk geen douchegelegenheid hebben. Vr. groet, Marco (en Eveline)

mineke vink

Wij houden in het verleden otseling dringend een mobile doucemogelijkheid nodig. Via Overal Doucen was dit binnen dag geregeld fantastisch. Tussentijds is men nog keertje geweest alles na te... Wij houden in het verleden otseling dringend een mobile doucemogelijkheid nodig. Via Overal Doucen was dit binnen dag geregeld fantastisch. Tussentijds is men nog keertje geweest alles na te lopen. Het was een bijzonder prettige ervaring met ditbedrijf en vooral zeer behulpzame en deskundige mensen.

Het produkt uibreiden weelicht met een superkleine totaal unit, zials douce, toilet en wasbakje . Te monteren a dbuitekant v h huis op een deur of raam van stanaard maten. Scijnt soms via de zorg... Het produkt uibreiden weelicht met een superkleine totaal unit, zials douce, toilet en wasbakje . Te monteren a dbuitekant v h huis op een deur of raam van stanaard maten. Scijnt soms via de zorg geinstallerd te kunnen worden.

Fam Koch

Tijdens de verbouwing gebruik gemaakt van de voorzieningen van overal douchen.nl. Dit was voor ons een reuze uitkomst en het was voor ons de perfekte oplossing tijdens de verbouwing van de badkamer.

geen het was perfekt

E.alkemade

Goede service, komen de gemaakte afspraken na. Een aanrader!