Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

J. van de Pers

Goede prijs-kwaliteit, afspraken worden goed nagekomen, zeer sympathieke eigenaar en personeel

Fam. Elings

Tijdens onze badkamer verbouwing een douche laten plaatsen in onze garage. Op deze wijze dagelijks kunnen genieten van een prettige douche. Geheel volgens afspraak is de douche geplaats en weer... Tijdens onze badkamer verbouwing een douche laten plaatsen in onze garage. Op deze wijze dagelijks kunnen genieten van een prettige douche. Geheel volgens afspraak is de douche geplaats en weer gedemonteerd. We kunnen iedereen die gaat verbouwen dit bedrijf en het systeem aanraden.

Karin

Wat te doen wanneer je badkamer 14 dagen of langer niet gebruikt kan worden? Bellen met Overaldouchen.nl en na een plezierig gesprek een buitendouche geboekt. Wat een plezier om buiten (het was juli... Wat te doen wanneer je badkamer 14 dagen of langer niet gebruikt kan worden? Bellen met Overaldouchen.nl en na een plezierig gesprek een buitendouche geboekt. Wat een plezier om buiten (het was juli en lekker warm) heerlijk te kunnen douchen om toch fris te dag in te gaan. De eigenaar is zeer plezierige persoonlijkheid die met je meedenkt en ervoor zorgt dat er ook warm water uit de douche komt. Een slang vanuit het zolderraam was de oplossing en twee weken lang heerlijk in de douche onder de parasol douchen. Topbedrijf die met je meedenkt en erg service gericht is!

nee, doorgaan!

Wat een genot om tijdens de verbouwing van je badkamer toch gewoon te kunnen douchen in je eigen huis. OveralDouchen.nl levert wat ze beloven: een fijne, schone functionele douchecabine. Prettig en... Wat een genot om tijdens de verbouwing van je badkamer toch gewoon te kunnen douchen in je eigen huis. OveralDouchen.nl levert wat ze beloven: een fijne, schone functionele douchecabine. Prettig en helder contact vóór, tijdens en na de huur periode. Een prima ervaring. Mochten we ooit nog eens een badkamer moeten verbouwen dan vertrouw ik erop dat jullie nog bestaan!
Familie Timmermans

Arian

Uitstekende service, vriendelijke mensen

Anton

Komt afspraken allemaal na. Geweldig handig. Gewoon iedere dag douchen tot de badkamer weer klaar is. Ik was er erg blij mee. Alles werd ook brandschoon opgeleverd. Zou het bij een volgende... Komt afspraken allemaal na. Geweldig handig. Gewoon iedere dag douchen tot de badkamer weer klaar is. Ik was er erg blij mee. Alles werd ook brandschoon opgeleverd. Zou het bij een volgende verbouwing weer doen. En op de prijs van de verbouwing vallen deze kosten in het niet. Kortom serieus van harte aanbevolen.

Jack en Resi

Onze ervaring is erg positief, snel geleverd niet duur en toen het langer duurde was het geen probleem om dit te regelen.
Wij hebben tijdens onze verbouwing heerlijk buiten kunnen douchen op...
Wij hebben tijdens onze verbouwing heerlijk buiten kunnen douchen op onze plaats. Alles word voor je geregeld en je hoeft alleen maar zelf voor water te zorgen

Jolanda van der Wouden

Tijdens de ziekte van mijn man was het voor hem onmogelijk om naar boven te gaan om te douchen. binnen een paar dagen was er een douche in de garage geïnstalleerd, wat hem de laatste weken de... Tijdens de ziekte van mijn man was het voor hem onmogelijk om naar boven te gaan om te douchen. binnen een paar dagen was er een douche in de garage geïnstalleerd, wat hem de laatste weken de mogelijkheid gaf om zelf te douchen in plaats van wassen op bed. hij heeft dit ervaren als een stukje onafhankelijkheid nog, echt perfect. Thuiszorg was hier toen niet van op de hoogte. Zij vonden het ook een prachtige oplossing.

zorgen dat ze dit bij de thuiszorg gaan aanbevelen.

Ingrid

Niets anders dan lof. Service staat hier hoog in het vaandel!

Prima afhandeling