Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Leonie

Makkelijk om te boeken en ik had snel een parkeerplaats

Aardige chauffeurs

Vaker dan 2 keer per uur rijden

Nikola

Smooth and easy.

Fast and safe service.

You know the best!

A.w

Wauw wat is het fijn geworden, goed verlicht , andere busjes , als plek vrij is dan parkeren wij daar je bent zo op de luchthaven

Goed verlicht
Snel

Nee

Bert Wisse

Van eind juli tot eind augustus 2024 onze auto geparkeerd bij Ich-Parke-Serber (IPS) (Prinzenallee 7, 40549 Düsseldorf, Duitsland). Alles was prima geregeld. Dankzij Parkcare konden we vrij... Van eind juli tot eind augustus 2024 onze auto geparkeerd bij Ich-Parke-Serber (IPS) (Prinzenallee 7, 40549 Düsseldorf, Duitsland). Alles was prima geregeld. Dankzij Parkcare konden we vrij makkelijk een keuze maken uit de aanbieders van parkeerplekken.

Bij keuze van vliegveld + opgeven data is er ruime keuze in aanbieders van parkeerruimte. De aanwezigheid van reviews + cijfers vind ik erg prettig! Reviews bepalen namelijk voor mij grotendeels of... Bij keuze van vliegveld + opgeven data is er ruime keuze in aanbieders van parkeerruimte. De aanwezigheid van reviews + cijfers vind ik erg prettig! Reviews bepalen namelijk voor mij grotendeels of ik wel of niet kies voor bijv. een dienst.

De uitstraling + info van de website van Parkcare is prima.
De uitstraling van de betrokken parkeeraanbieders is niet erg goed en niet erg overzichtelijk.

Abdennaser Aouad

Heb bij parkcare geboekt uiteindelijk werk ik niet toegelaten bij parkeerplaats omdat er geen samenwerking is.
Mijn vlucht bijna gemist en mijn geld niet teruggekregen en helemaal geen reacties op mijn e-mails

Oplichters

Niet voor mensen boeken en niet reageren

corne

Vriendelijk en behulpzame medewerkers

op loopafstand van de gate

Website werkt handig, prima parkeren met QR code

Prima prijs-kwaliteit

Vitalis

Good

..........

......

M ter Heurne

Eenvoudig en snel geregeld, concurrerende prijs. Was bij studio’s / casino in Aalsmeer waar de parkeergarage was even zoeken of we goed zaten. Deze informatie was makkelijk geweest, dat het de... Eenvoudig en snel geregeld, concurrerende prijs. Was bij studio’s / casino in Aalsmeer waar de parkeergarage was even zoeken of we goed zaten. Deze informatie was makkelijk geweest, dat het de parkeergarage van het casino is. Voor de rest prima geregeld, geen lange wachtttijden op de shuttlebus. Wel reisden we heel vroeg ‘s morgens en terug heel laat ‘s avonds, dus rustig op de weg.

Prijs, afstand tot Schiphol.

Misschien duidelijker aangeven dat het de parkeergarage van het Casino / studio’s is in Aalsmeer.

Romy

In het begin was ik skeptisch omdat ik bang was dat het er verlaten en slecht onderhouden uit zou zijn, dit alles viel reuze mee. Ik zou opnieuw reserveren bij parkcare omdat alles goed verlopen is

Door het kenteken door te geven kon je door alle slagbomen heen, dit verliep vlekkenloos

Er stonden veel autos op het gras geparkeerd, ik maakte mij zorgen dat wij geen fatsoenlijke plek konden vinden dit vond ik erg vervelend omdat wij wel gewoon betaald hebben voor een parkeerplaats