Prima cursus, voldoende feiten/wetenswaardigheden. Wel wat hinder gehad dat het systeem niet werkte en dan is het frustrerend dat de resultaten in de oefening verloren gingen (is zeker 3x voorgekomen)

Aansprekende lessen voor het kind, mede door de filmpjes. En door de reis over de wereld. Qua inhoud hebben we gemist het opstellen van emails en brieven. Ten opzichte met onze eerdere ervaring met... Aansprekende lessen voor het kind, mede door de filmpjes. En door de reis over de wereld. Qua inhoud hebben we gemist het opstellen van emails en brieven. Ten opzichte met onze eerdere ervaring met de papieren versie (2 jaar geleden bij onze oudere zoon) misten we diepgang en intensieve oefeningen.

We hebben weinig kunnen zien van de vorderingen van Sterre, tenzij Sterre was ingelogd. Handig is een aparte inlogcode voor de ouders, zodat je het kunt monitoren zonder dat je kind daar weet van... We hebben weinig kunnen zien van de vorderingen van Sterre, tenzij Sterre was ingelogd. Handig is een aparte inlogcode voor de ouders, zodat je het kunt monitoren zonder dat je kind daar weet van heeft. Een soort van over the shoulder functie.

Isabel heeft heel zelfstandig de cursus kunnen volgen. Heb daarom niet veel zicht op de inhoud van de cursus. Isabel was in ieder geval erg enthousiast over alle landen die ze steeds mocht bezoeken.... Isabel heeft heel zelfstandig de cursus kunnen volgen. Heb daarom niet veel zicht op de inhoud van de cursus. Isabel was in ieder geval erg enthousiast over alle landen die ze steeds mocht bezoeken. Daar kon ze ook steeds veel over vertellen,dus de cursus was ook nog erg leerzaam

F. van der Graaf

Corne vond het heel leuk om te doen. Ook die vragen aan het eind over een bepaald gebied

Cyrus

Mijn 2 zonen hebben hieraan meegedaan en kunnen nu blindtypen

Het was een leuke en leerzame cursus die met veel plezier gedaan werd.

Heel prettig om op deze manier te leren typen. Ook omdat de dagen dat je kan oefenen niet vast liggen maar flexibel in te delen. Onze dochter is sneller klaar met de training dan haar klasgenootjes... Heel prettig om op deze manier te leren typen. Ook omdat de dagen dat je kan oefenen niet vast liggen maar flexibel in te delen. Onze dochter is sneller klaar met de training dan haar klasgenootjes die op school een typecursus volgen.

Mijn dochter vond het echt heel fijn. Ze deed het met veel plezier!