Jouke Bakker

Een leuke en informatieve cursus.

Judith Van der wal

Echt een aanrader , goede begeleiding en een duidelijke cursus.

Coolen

Prima cursus. Zowel inhoudelijk (het daadwerkelijk leren typen) als de kennisquiz. Deze quiz werd iedere keer weer met een enorm enthousiasme door onze dochter gespeeld.

Francoise Jones

Wij vonden de cursus zeer goed en met een duidelijke uitleg. Dat is belangrijk voor een kind met dyslexie. Ook de wereldreis was uiterst informatief. Loran vond het erg leuk om de quiz te doen. Hij... Wij vonden de cursus zeer goed en met een duidelijke uitleg. Dat is belangrijk voor een kind met dyslexie. Ook de wereldreis was uiterst informatief. Loran vond het erg leuk om de quiz te doen. Hij was ook enorm blij dat hij zijn eindtoets in 1 keer heeft behaald. Ook wij zijn enorm trots op Loran.

fam Goosen

Ten opzichte van de papieren versie, die onze andere twee kinderen gedaan hebben, is dit een Mooi programma. Je ziet meteen hoeveel aanslagen je per minuut maakt, wat zorgt voor beter willen... Ten opzichte van de papieren versie, die onze andere twee kinderen gedaan hebben, is dit een Mooi programma. Je ziet meteen hoeveel aanslagen je per minuut maakt, wat zorgt voor beter willen presteren. Aan het einde van het programma wordt er gevraagd max. 5 keer backstage te gebruiken, maar er wordt geen actie ondernomen als je het vaker gebruikt. Dat is jammer. Meer support, contact met de begeleider zou gewenst zijn. We kregen nu als antwoord. Het gaat zo goed. Het programma staat vol met interessante weetjes. Al met al, zou ik het zeker aanbevelen!!

Het is ons en Folkert goed bevallen.

Onpersoonlijk, alles is geautomatiseerd. Het ziet er grafisch allemaal goed uit. Mijn zoon heeft 5 jaar geleden ook via pica een type cursus gehad hierbij moest je werken uit een map. Dit was veel... Onpersoonlijk, alles is geautomatiseerd. Het ziet er grafisch allemaal goed uit. Mijn zoon heeft 5 jaar geleden ook via pica een type cursus gehad hierbij moest je werken uit een map. Dit was veel uitgebreider en het eindresultaat was vele malen sneller! Erg tegengevallen ten opzichte van 5 jaar geleden.

olav Plasmeijer

Pica typen is een mooie manier om te leren typen ,juist omdat er ook opdrachten van o.a Europa bij zitten en dus topo grafie en typen samen kunnen gaan.

Leuke cursus waar onze zoon met veel plezier aan werkte. Vooral de weetjes en filmpjes.
Ookal had hij niet altijd zin om te starten, eenmaal bezig was het toch leuk en een dagopdracht duurt noet te lang.