Mijn zoon vond het heel erg leuk om te doen en ging uit zichzelf elke dag achter de computer zitten!

Bram heeft zonder problemen netjes elke dag zijn cursus gemaakt. Zonder mopperen. Hij vond het óók een leuke manier van leren typen.

Ineke

De cursus vraagt doorzettingsvermogen, maar de manier waarop e.e.a. wordt aangeboden houdt het leuk.

Janine

Ik had me de rol van de coach iets anders voorgesteld, ook vond ik de informatie over de voortgang van de leerling naar de ouders toe summier. De opdrachten voor de leerling daarentegen waren erg... Ik had me de rol van de coach iets anders voorgesteld, ook vond ik de informatie over de voortgang van de leerling naar de ouders toe summier. De opdrachten voor de leerling daarentegen waren erg leuk om te doen en het geheel zag er prachtig uit. Zeker als je dit vergelijkt met andere typecursussen. Lian heeft iedere dag met veel plezier haar oefeningen gedaan, ik hoefde hier nooit achteraan.

Leuke, modernere opzet.
Zie ook opmerkingen hieronder.

Onze zoon heeft met plezier de typecursus van Pica gevolgd. Vooraf hadden we wat vraagtekens over hoe hij het zou oppakken en hoe we hem gemotiveerd konden houden, het is namelijk een kind met een... Onze zoon heeft met plezier de typecursus van Pica gevolgd. Vooraf hadden we wat vraagtekens over hoe hij het zou oppakken en hoe we hem gemotiveerd konden houden, het is namelijk een kind met een ´etiketje´. Gelukkig was de cursus dermate leuk opgezet dat hij vrijwel altijd zonder problemen aan zijn opdrachten begon.

Weinig werk van gehad als,ouder. Hoefde nooit te wijzen dat kind nog moest typen!

Het was voor Sep een leuke manier om typen te leren

Annet van der Werk

Goede uitleg over de cursus; echt kindvriendelijk en uitdagend om relatief eentonige vaardigheden aan te leren; door het programma van 'reizen over de wereld'