Veel leuker en leerzamer dan vroeger, ging snel omdat je naar volgende 'level' wil van vragen en werelddeel

Mooie leerzame cursus waarbij mijn dochter ook nog spelenderwijs de wereld rond reisde en info over de landen mee kreeg.

Prima cursus, echter de opdrachten zijn soms erg moeilijk en veelgevraagd van een kind. Het eindresultaat is goed: mijn dochter kan snel en (bijna) foutloos blind typen!

Pieter vond de lessen erg leuk, ze zijn boeiend en interessant door al die weetjes, foto's en filmpjes erbij. Wel moest ik steeds goed opletten want hij had elke keer de neiging om met de verkeerde... Pieter vond de lessen erg leuk, ze zijn boeiend en interessant door al die weetjes, foto's en filmpjes erbij. Wel moest ik steeds goed opletten want hij had elke keer de neiging om met de verkeerde vingers een nieuwe letter te typen. Dat is natuurlijk niet zichtbaar voor de beoordelaar, maar wel belangrijk om te voorkomen om goed te leren typen. Vandaar dat het niet helemaal op eigen kracht lukte en we ook wel eens extra lesjes hebben bedacht om meer (en dus onder toezicht op een goede manier) met een letter te typen. Bij de latere lessen ben ik er daarom maar gewoon bij gebleven. Toen ging het prima.

Nieuwe opzet online werkt perfect en houdt het leuk voor de cursist. Cursusduur van 12 weken is ook te overzien, voorheen duurde het langer. Mijn dochter is net als mijn zoon die het eerder heeft... Nieuwe opzet online werkt perfect en houdt het leuk voor de cursist. Cursusduur van 12 weken is ook te overzien, voorheen duurde het langer. Mijn dochter is net als mijn zoon die het eerder heeft gehaald, erg blij met haar diploma!

Margriet

Opzich goed, alleen denk ik toch dat klassiekaal lesgeven beter is, dit omdat het dan echt 'moet' het is een beetje te vrijblijvend voor kinderen.

mw van Hartevelt

Extra weetjes en leuke filmpjes maken de typecursus aantrekkelijk om te volgen.

Mooi vormgegeven en vormgeving is stimulerend voor het kind.
Mooi vormgegeven en vormgeving is stimulerend voor het kind.
Ik vond alleen dat je echt maar nihil een typefout mag maken en dan behaal je de doelen al niet. Mijn dochter is zeer gefrustreerd geweest en veel tranen gelaten. Corrigeren van een fout telt dan niet mee. Fout blijft fout. Mijn inziens ligt de lat hierdoor erg hoog, maar ze kan nu wel super goed typen :)

J. Koenen

Prima cursus, zeer motiverend door te reizen.