jitze

Het is een leuke cursis

Marieke was zeer enthousiast en ging alle avonden na het eten dan ook gelijk weer aan de slag. Zij vond de bezoeken aan de werelddelen erg leerzaam en interessant.

Leerzame manier om te leren typen.

Uiteindelijk geslaagd, maar was een tijdlang veel frustratie en als ouder heb ik rapportage gemist. Uiteindelijk achtergekomen dat backspace gebruikt micht worden en toen ging het snel.

Voor Stan was het pittig, maar hij bleef door gaan . 5 dagen per week. er hebben heel wat traantjes gevloeid als hij een opdracht niet haalde. later kon hij hier iets beter mee om gaan. de info... Voor Stan was het pittig, maar hij bleef door gaan . 5 dagen per week. er hebben heel wat traantjes gevloeid als hij een opdracht niet haalde. later kon hij hier iets beter mee om gaan. de info over de plekken waar hij was vond hij erg interresant.

Het is een prima typecursus met leuke weetjes en quizzen tussendoor

Prima cursus. Met veel informatie over elk land. Past goed bij de interesse van onze zoon. Let op dat vermaak niet ten koste gaat van het leren.

Was een leuke leerzame cursus op een boeiende speelse wijze opgezette cursus

Onze zoon (met dyslexie) heeft in de voorspelde 3 maanden met 10 vingers blind leren typen! Ik had het niet verwacht!

Edith Laven

Goed online cursus, waar Andrea ook nog veel plezier in had!