Mooi vormgegeven. Nodigt uit tot oefenen. Onze dochter deed de cursus met veel plezier!

G.G. het Lam

De cursus was erg leerzaam, vol afwisseling met onsziens verantwoorde en mooie natuurfilms. Gelukkig geen rare spellen met rare figuren, demonen e.d. De cursus is echt aan te bevelen!!!!!

Het was een hele leuke en leerzame cursus en ik vertel er anderen ook over.

Het is fijn dat onze zoon het in zn eigen tempo kon doen.
Verder is de cursus voor kinderen heel aantrekkelijk en stukken minder saai geworden.

Moeder van 9-jarige zoon

Prima cursus, onze zoon van 9 heeft het helemaal zelfstandig kunnen doen. En hij had er lol in, ook heel belangrijk!

Simone

Mooie cursus, maar het kind heeft teveel alles in de hand. Achteraf gezien zou het (voor mijn dochter ) beter zijn geweest om erbij te zitten als het kind met de cursus bezig is.

Van der Velden

Leuke Typcursus, Wel stok achter de deur nodig om vol te houden.

Cindy van Essen

Voor Lisanne was het bijna een doel op zich om verder te reizen over alke werelddelen.... Ze heeft er veel plezier in gehad!!
Fijn dat er snel gereageerd werd op vragen die lisanne had!

Ze vonden de lessen erg interessant. Vooral omdat ze van alles hoorden over verschillende landen. Van mij hadden ze meer oefenstof mogen krijgen. Dat vond ik echt minimaal. Het chatten met Sandra... Ze vonden de lessen erg interessant. Vooral omdat ze van alles hoorden over verschillende landen. Van mij hadden ze meer oefenstof mogen krijgen. Dat vond ik echt minimaal. Het chatten met Sandra vonden ze ook een leuke bijkomstigheid.

Goede motiverende cursus! Opdrachten zijn duidelijk en overzichtelijk.
Jammer dat van tevoren niet duidelijk is welk niveau er minimaal betaald 'moet' worden qua aanslagen.