Dick de Jong

Onze zoon was zeer gemotiveerd, mede door de methode van Pica.

Leuke cursus, en 12 weken vliegen zo voorbij als ze 5 dagen in de week doen typen.

Bart

Het was fijn dat Bart op zijn eigen in gedeelde tijd, in alle rust zijn dagopdracht kon maken.
En elke dag weer een leuke quiz tot slot.

Goede leerzame cursus. overzichtelijk.

Prima cursus. De doelen waren wel wat hoog voor mijn dochter, maar dat werd prettig opgelost na een telefoontje: de doelen werden voor haar iets bijgesteld zodat ze gemotiveerd bleef om door te gaan.

We waren al enthousiast over Pica door ervaringen met onze oudste dochter. De vernieuwde versie (de wereldreis) is in onze ogen nog veel beter!!

Mijn dochter vond het erg leuk om haar typecursus te doen. De filmpjes en foto's door alle werelddelen was een enorme stimulans om te gaan typen. Ze heeft er ook nog veel van geleerd:)

H Bakker de Ronde

Ik vond het een mooie cursus wb al die landen die voorbij gingen en de verhalen er om heen..Wat ik persoonlijk als ouder fijn had gevonden was wat meer uit leg wat precies de bedoeling was.Ik had... Ik vond het een mooie cursus wb al die landen die voorbij gingen en de verhalen er om heen..Wat ik persoonlijk als ouder fijn had gevonden was wat meer uit leg wat precies de bedoeling was.Ik had nu het gevoel ergens achteraan te hobbel zonder de juiste informatie. Bij de papieren versie gaf dat meer duidelijkheid.

Cees

Onze dochter heeft met veel plezier de cursus gevolgd. Het thema vond ze interessant en de informatie, filmpjes en quiz maakten de cursus aantrekkelijk. En niet onbelangrijk: ze kan nu blind typen...