Nebra

Onze dochter (11 jr) heeft volledig zelfstandig de cursus gevolgd en het diploma behaald binnen 3 maanden

Margriet

3 andere kinderen van mij hebben pica op de 'oude'manier gedaan en dat vond ik persoonlijk leuker. Vooral omdat ze elke week contact hadden met pica en Ian haast niet. Alleen als hij iets vroeg... 3 andere kinderen van mij hebben pica op de 'oude'manier gedaan en dat vond ik persoonlijk leuker. Vooral omdat ze elke week contact hadden met pica en Ian haast niet. Alleen als hij iets vroeg kreeg hij antwoord, dus moet je wel heel zelfstandig zijn of er als moeder bovenop zitten. Af en toe vragen hoe het gaat of 'ik heb je een poosje niet gezien' zou leuk zijn.

Heel tevreden en leerzaam

Max heeft met plezier de typecursus gedaan.

Heb de cursus als zeer positief ervaren. Romeo bleef erg gemotiveerd om elke dag te oefenen.

H. van Essen

Wij vonden de "oude" versie van de typecursus veel prettiger.
Wij vonden de "oude" versie van de typecursus veel prettiger.
Onze dochter bleef nog wel eens een dagje langer in een gebied hangen en dan had ze het gevoel dat ze faalde. Voor kinderen met faalangst is dat erg frustrerend.

Maja Kursten

Ik als ouder heb het zeer positief ervaren. De andere twee kinderen zullen zeker hun typediploma bij jullie gaan halen.

Op zich prima geregeld. Merk wel dat Bodi snel geneigt is om even niet 10 vingers te typen

Twee maal Trots

Cursus voor beide kinderen een enorm succes. In korte tijd op een speelse, competitieve manier typevaardig.