E.Thomas

Leerzame lessen zowel qua typen als de informatie er om heen die je tijdens de "type-reis" maakt. Door deze reis om de wereld met allemaal weetjes is het denk ik ook langer vol te houden voor de... Leerzame lessen zowel qua typen als de informatie er om heen die je tijdens de "type-reis" maakt. Door deze reis om de wereld met allemaal weetjes is het denk ik ook langer vol te houden voor de jongere kinderen. Zij worden niet alleen getriggerd door het "moeten" behalen van het diploma maar ze ervaren ook de leuke manier waarop ze dit doen.

Wijma

Leah heeft enorm genoten van deze online cursus; kon ik eigen tijd en vlot haar diploma

De eerste 4 cursussen waren top. De nieuwe methode ben ik geen fan van. Het constant zien van je resultaten werkte demotiverend als het niet helemaal goed was. Liever 4x offline oefenen en de toets... De eerste 4 cursussen waren top. De nieuwe methode ben ik geen fan van. Het constant zien van je resultaten werkte demotiverend als het niet helemaal goed was. Liever 4x offline oefenen en de toets online.

Oda van Vulpen

Overzichtelijk. Goed te behalen doelen.

Busscher

Goede cursus met een rustige opbouw.

Silvia

Leuke cursus die de kinderen erg stimuleert om de cursus af te maken. Mijn dochter van 10 heeft de gehele cursus zelfstandig doorlopen met een heel mooi eindresultaat!

Mijn dochter vond het geweldig.

A. Booda

Leuke, leerzame en prettige cursus. Iza heeft genoten van alle opdrachten.

Carina Heijmans

Maud ( 8 jaar) heeft deze typecursus met heel veel plezier gevolgd. Zeer overzichtelijk en op eigen tempo in te vullen. Ook erg leerzaam door de quizvragen over de wereld. Zij heeft de typecursus... Maud ( 8 jaar) heeft deze typecursus met heel veel plezier gevolgd. Zeer overzichtelijk en op eigen tempo in te vullen. Ook erg leerzaam door de quizvragen over de wereld. Zij heeft de typecursus ruim binnen de 3 maanden afgerond en kan nu echt met tien vingers blind typen. Zeker een aanrader!

Anneke

Beide jongens (8 en 10) hebben de cursus vol enthousiasme opgepakt. Het (bijna) dagelijks moeten typen viel niet altijd mee maar het reizen van werelddeel naar werelddeel helpt wel om door te... Beide jongens (8 en 10) hebben de cursus vol enthousiasme opgepakt. Het (bijna) dagelijks moeten typen viel niet altijd mee maar het reizen van werelddeel naar werelddeel helpt wel om door te zetten. Resultaat is in ieder geval dat ze zelf zonder morren hun werkstukken zijn gaan typen!