Programma werkt wel goed, maar betwijfel of eind resultaat qua niveau heel hoog is.

Leuke opdrachten, onze zoon bleef gemotiveerd.

van Geelen

Joep heeft in 20 weken behoorlijk goed met tien vingers leren typen. Pica typen is een leuke manier om het te leren.
Dat je na het afronden van een hoofdstuk steeds naar een ander land gaat...
Dat je na het afronden van een hoofdstuk steeds naar een ander land gaat waar de je nodige informatie over krijgt maakt het aantrekkelijk.

Beste meneer, mevrouw, de interactieve omgeving heeft erg goed gewerkt. Wel vonden we dat de cursus, die onze oudste zoon 3 jaar geleden heeft gevolgd, wat 'degelijker' was. We hebben het idee dat... Beste meneer, mevrouw, de interactieve omgeving heeft erg goed gewerkt. Wel vonden we dat de cursus, die onze oudste zoon 3 jaar geleden heeft gevolgd, wat 'degelijker' was. We hebben het idee dat daar meer getypt moest worden.

Een zeer leuke gevarieerd en motiverende cursus. Veel afwisseling en elke dag ging ze met enthousiasme aan het werk.
Weer benieuwd wat er nu zou komen.

Gemakkelijk om gewoon thuis op de computer te leren in een klein halfuurtje per dag (5 keer per week). Ze is er vrij makkelijk doorheen gegaan en heeft daarom ook maar een keer 3 een kort berichtje... Gemakkelijk om gewoon thuis op de computer te leren in een klein halfuurtje per dag (5 keer per week). Ze is er vrij makkelijk doorheen gegaan en heeft daarom ook maar een keer 3 een kort berichtje van de coach gehad. Ik vind wel dat je er als ouder goed bij moet zijn, zodat ze toch niet stiekem met een paar vingers ga typen of op haar vingers gaat kijken.

Pica is superleuk voor kids (en volgens mij ook voor volwassenen) om via de Pica-weg te leren typen. Leuk dat je langs landen en werelddelen komt, want daar leren de kinderen een hoop van en wij als... Pica is superleuk voor kids (en volgens mij ook voor volwassenen) om via de Pica-weg te leren typen. Leuk dat je langs landen en werelddelen komt, want daar leren de kinderen een hoop van en wij als ouders ook. Enthousiast wordt verteld wat er in het land te zien of doen is.

Goed, leuke opzet, kan zelfstandig gedaan worden