Zeven

Was super leuk en ging snel. Rick vond het ontzettend leuk om elke keer naar een ander land te gaan en vooral de quiz op het einde. De duur van de lessen ook niet te lang. Zeker een aanrader

Helma van Deijne

Het is een leuk, leerzaam typprogramma waar je meteen inzicht heb of de doelen behaald zijn. Dat geeft de kinderen energie en doorzettingsvermogen! Dat is een pluspunt vind ik. Als je het doel niet... Het is een leuk, leerzaam typprogramma waar je meteen inzicht heb of de doelen behaald zijn. Dat geeft de kinderen energie en doorzettingsvermogen! Dat is een pluspunt vind ik. Als je het doel niet behaald hebt kun je toch verder...., dat zou mijn inziens aangepast kunnen worden. Dat dus eerst het doel behaald moet worden voordat je verder kan. Ook zou het fijn zijn als ouders bijvoorbeeld een mail krijgen met de opmerkingen van de typejuffrouw. Nu hebben wij de berichten van de typejuf niet gezien, dat was niet handig (zo doen ze het volgens mij ook bij typetopia). Verder een prima typeprogramma. Onze dochter was er helemaal happy mee!

Alie

Duidelijk cursus, met leuke, leerzame opdrachten.

marieke boone

Pica Typen was een hele plezierige ervaring. Onze dochter ging er elke dag zelfstandig mee aan de slag. Ze had geen hulp nodig en vond de filmpjes tussendoor erg leuk.

Diana Jonkers

Het is niet alleen typen maar je leert ook dingen over de wereld

Lara vond het leuke en leerzaam en leuk dat ze berichtjes kon sturen. De reis om de wereld was leuk.

Mijn dochter Madee vond de cursus erg leerzaam. Het was mooi om te zien dat ze de continenten door liep. Ze had daar veel plezier in.

Kort maar krachtige typcursus.
Dochter lief had het wel leuk gevonden dat ze zo nu en dan een spelletje had tijdens de cursus

Peter Breure

Het is voor kinderen een leuke manier om te leren typen, proberen om elke avond een stukje verder te komen.

Eveline van de Plasse-Basting

Heel goed, duidelijk, uitdagende informatie voor leergierige kinderen. Lessen duren niet te lang, kort bondig en duidelijk, meer moet dat niet zijn! zeker aan te bevelen bij vriendjes en... Heel goed, duidelijk, uitdagende informatie voor leergierige kinderen. Lessen duren niet te lang, kort bondig en duidelijk, meer moet dat niet zijn! zeker aan te bevelen bij vriendjes en vriendinnetjes!