Marielle Blaauw

Het was voor ons kind DE typecursus. Hij vond het interessant om door de wereld te reizen en om de dag nieuwe letters aan te leren

yvonne

Zeker een grote verbetering tov de offline cursus, die onze dochter vorig jaar heeft gevolgd.
Jammer, dat de tekst bij de filmpjes niet in het Nederlands is. Kinderen willen toch graag horen, wat er gezegd wordt. Tevens gaat de tijd bij de vragen erg snel voor iemand die dyslexie heeft. Daar is de cursus wel op aangepast, maar helaas gaat de tijd erg snel bij de vragen.
Verder super, dat de kids alle oefeningen online kunnen doen en meteen het resultaat zien van hoe het gaat.
Onduidelijk was hoe de eindopdracht eruit zou komen te zien, maar na toelichting van de coach was het duidelijk.
Jammer, dat er niet op de fouten gelet wordt. onze zoon kon het tempo halen, maar heeft veel fouten gemaakt, die hij binnen de tijd kon corrigeren en dus boven het minimale uitkwam met zijn aanslagen, maar ik vond het aantal fouten, dat hij maakte fors. Daarover wordt niets vermeld.
Jammer, dat de foto's tussen de oefeningen door niet nogmaals gezien konden worden of opgeslagen, onze zoon vond ze geweldig.
Ook zou het fijn zijn om toch nog een oefening extra te doen als je hem al hebt gemaakt.

Nadine V

Een prima Cursus, leuk leerzaam spelenderwijs

Duidelijk opgebouwd, overzichtelijke opdrachten, uitdagend voor de leerling
iets meer feedback had gemogen

Pica neemt je spelenderwijs mee en de zwaarte valt daardoor ook reuze mee. Pica leert je snel het hoogstnoodzakelijke en dat sluit goed aan bij de belevingswereld van kinderen. Het blind typen zit... Pica neemt je spelenderwijs mee en de zwaarte valt daardoor ook reuze mee. Pica leert je snel het hoogstnoodzakelijke en dat sluit goed aan bij de belevingswereld van kinderen. Het blind typen zit er na de cursus goed in. Daarna moet je nog wel 'vlieguren' maken.

Stefan Luit

Mijn zoon is zeer tevreden met zijn type diploma en ook hoe de hele wereldreis is gegaan

Diana Vellekoop

Duidelijk en doeltreffend

Het was een mooie wereldreis!

We zijn erg tevreden over de typecursus van Pica Typen.
Een goed opgezette cursus in combinatie met filmpjes van over de hele wereld.
Daan heeft met veel enthousiasme gewerkt aan zijn...
We zijn erg tevreden over de typecursus van Pica Typen.
Een goed opgezette cursus in combinatie met filmpjes van over de hele wereld.
Daan heeft met veel enthousiasme gewerkt aan zijn typecursus.