Mijn zoon heeft met veel plezier de typecursus gedaan. Voor hem waren de 'onzin woorden' vaak lastig, daar maakte hij de meeste fouten. Bij de woordopdrachten ging het hem veel beter af. En dat is... Mijn zoon heeft met veel plezier de typecursus gedaan. Voor hem waren de 'onzin woorden' vaak lastig, daar maakte hij de meeste fouten. Bij de woordopdrachten ging het hem veel beter af. En dat is ook uiteindelijk het doel van het typen.
Als ouder hebben wij hem wel steeds gestimuleerd om te gaan typen. Dit miste ik wel vanuit Pica. Wanneer onze zoon niet zelf een vraag stelde aan zijn coach kreeg hij ook geen berichtje of antwoord. Had graag gezien dat de coach een berichtje stuurde met: 'Ik heb je al een paar dagen gemist bij Pica of je bent er bijna of ...'

Duidelijk cursus. Maar het kind moet zelf wel gemotiveerd zijn.

Goed zelfstandig uit te voeren voor kinderen vanaf 10 jaar.

Ontzettend goede, leerzame en leuke manier om te leren typen.

Toegankelijke cursus voor kinderen. De quiz met weetjes zijn even leuke toevoeging. Plus punt is ook dat de cursus qua tijdsduur te overzien is.

Onze zoon heeft geheel zelfstandig en supervlot de typecursus voltooid!
De filmpjes waren leuk en leerzaam en stimuleerden om verder te willen reizen.

Mijn dochter heeft met plezier de typecursus gedaan en ook geheel zelfstandig.

Jannette Wiersma

Zeer relaxed. Onze dochter was iedere avond fanatiek aan het typen en wij hoefden haar absoluut niet te stimuleren.
Ze vond het dus gewoon leuk om te doen.

Janneke Peffer

Leuke aantrekkelijke cursus waarbij de kinderen ook nog iets leren over de wereld.