Leuk om aan de vernieuwde versie mee te kunnen doen. Ziet er erg mooi uit, die reis over de wereld. Tegelijk nog nieuwe dingen te weet komen over de verschillende landen

De cursus is prachtig opgezet! Het volgde zichzelf...
Justus was zelf zeer gemotiveerd, dus wij hebben er geen omkijken naar gehad.
De coaching had wat ons betreft actiever en...
De cursus is prachtig opgezet! Het volgde zichzelf...
Justus was zelf zeer gemotiveerd, dus wij hebben er geen omkijken naar gehad.
De coaching had wat ons betreft actiever en enthousiaster gemogen.
Ik geloof dat er in de hele periode EEN spontane reactie is gekomen en verder alleen een reactie op een vraag/opmerking.
Dit was anders voorgelicht, nl. dat de coach elke dag meekeek en een reactie zou geven.
Achteraf gezien is dat niet noodzakelijk, maar een keer in de drie maanden is het andere uiterste.

Mijn oudste dochter heeft ook via picatypen haar typcursus gehaald. Dat was alleen op de oude manier. Zij ontving de stukken thuis per post. Ik vond deze manier prettiger zou had ik er nog enige... Mijn oudste dochter heeft ook via picatypen haar typcursus gehaald. Dat was alleen op de oude manier. Zij ontving de stukken thuis per post. Ik vond deze manier prettiger zou had ik er nog enige controle op. Dat heb ik bij de digitale manier niet gehad. Mijn jongste dochter typte plichtsgetrouw volgens het geboden programma. Bij de eindtoets zag ik echter dat zij wel heel vaak de backspace knop gebruikte. Uiteindelijk haalde ze een score van 100%, wat dus niet juist is. Ben hier dan ook niet te spreken over. De eindtoets opnieuw maken kon niet.
Door de werelddelen heen reizen heeft mijn dochter wel als leuk ervaren.

Als moeder heb ik deze typecursus best als positief ervaren. Veel filmpjes hebben we samen bekeken en zijn heel informatief! Ook voor mij! Meestal vond onze zoon het niet erg om `even ` te typen.... Als moeder heb ik deze typecursus best als positief ervaren. Veel filmpjes hebben we samen bekeken en zijn heel informatief! Ook voor mij! Meestal vond onze zoon het niet erg om `even ` te typen. Geen uren lange lessen en positieve feedback.. Super!

C.W. Wong

Mijn dochter vond deze typcursus heel leuk, duimpje omhoog voor deze cursus!

De cursus zit goed in elkaar, kinderen weten waar ze zijn. Het is goed te overzien hoeveel je nog moet. De onderwerpen zijn boeiend voor kinderen.

Ik vind de opzet van de cursus prima en Alissa heeft goed leren typen. Voor mijn dochter zelf duurde het op een gegeven moment te lang, maar door toch goed vol te houden heeft ze uiteindelijk de... Ik vind de opzet van de cursus prima en Alissa heeft goed leren typen. Voor mijn dochter zelf duurde het op een gegeven moment te lang, maar door toch goed vol te houden heeft ze uiteindelijk de cursus gehaald.

Goed, overzichtelijk. Kinderen wisten precies wat zij moesten doen. Soms 'haperde' er iets in het systeem, waardoor zij bepaalde lessen meerdere keren moesten doem om verder te kunnen gaan. Ik hoop... Goed, overzichtelijk. Kinderen wisten precies wat zij moesten doen. Soms 'haperde' er iets in het systeem, waardoor zij bepaalde lessen meerdere keren moesten doem om verder te kunnen gaan. Ik hoop alleen heel erg dat het allemaal 'beklijft' en dat zij vanaf nu blind kunnen blijven typen.

Robert Van Poorten.

Sophie heeft in een korte tijd op een speelse manier blind leren typen. Hebben voor jullie gekozen omdat onze oudste dochter ook bij jullie deze type cursus heeft gvolgd. Heeft er nog iedere dag... Sophie heeft in een korte tijd op een speelse manier blind leren typen. Hebben voor jullie gekozen omdat onze oudste dochter ook bij jullie deze type cursus heeft gvolgd. Heeft er nog iedere dag veel plezier van. ??????

Tevreden over! goede reacties richting mijn kind om te motiveren. eindtoetsen waren wel erg zwaar voor haar