M. J zippro

Zeer positief. We waren al bekend met PICA. Wel doorzetten. We zijn pas 2 jaar terug uit De States, Onze dochter had nog moeite met nederlands. Maar toch hoogste niveau gedaan. Als ouders goed... Zeer positief. We waren al bekend met PICA. Wel doorzetten. We zijn pas 2 jaar terug uit De States, Onze dochter had nog moeite met nederlands. Maar toch hoogste niveau gedaan. Als ouders goed begeleiden, en stimuleren.
aardige mevrouw (Sandra) Fijne reacties in de mail.

Eerste bezoek aan huis van oudere man niet prettig. Ook niet nodig meer.
Cursus prima.

Wat als prettig is ervaren dat ons kind in eigen tempo en thuis haar opdrachten kon uitvoeren.
Positief was ook dat zij na een toets snel een reactie kreeg met het resultaat.
Ook als...
Positief was ook dat zij na een toets snel een reactie kreeg met het resultaat.
Ook als wij vragen/bericht naar jullie stuurden werd deze vlot beantwoord.
Na het behalen snel haar diploma in ontvangst gekregen met leuke positieve mail toegevoegd.
Onze dank, namens moeder en dochter/cursist.

H.B. Bosscher

Prima communicatie en goed aansluitend materiaal!

Mevr. G Scholtens Molenkamp

Wij als ouders zijn zeer tevreden over de manier waarop onze zoon is begeleid tijdens zijn typcursus.
Wij hebben ervoor gekozen met jullie als typinstituut in zee te gaan ,omdat onze zoon een IQ heeft van 62 en een reguliere typcursus te veel van hem zou vragen en de druk daar te hoog zou zijn geweest.
Wij wilden echter dat hij met net zoveel zelfvertrouwen (als zijn leeftijdsgenootjes) een typdiploma kon gaan laten zien tijdens de start van zijn voorgezet onderwijs.
En dat is gelukt mede dankzij jullie "geduld" en expertise en onze inzet als ouders.

Onze dochter is vol goede moed en heel veel zin begonnen. Door haar dyslexie was het toch vrij pittig, vooral omdat ze ook nog wat faalangstig is. Ze heeft diverse malen contact gezocht met haar... Onze dochter is vol goede moed en heel veel zin begonnen. Door haar dyslexie was het toch vrij pittig, vooral omdat ze ook nog wat faalangstig is. Ze heeft diverse malen contact gezocht met haar begeleider van Pica Typen, helaas heeft ze maar 1 keer een algeme reactie mogen ontvangen. De overige berichten die ze ontvangen heeft zijn de berichten naar aanleiding van een toets. Dit heeft onze dochter erg onzeker gemaakt, want ze ontving geen positieve bevesitigen van jullie uit. We zijn er zelfs 2 maanden mee gestopt zodat ze even tot rust kom komen. Gelukkig heeft ze het nu afgerond en daar is ze trots op. En wij ook! Maar als je haar nu vraagt of ze het aan zou raden bij vriendinnen komt daar een duidelijk antwoord uit. "Nee, begin er niet aan. Ze helpen je niet als je het moeilijk vindt."

Kindvriendelijke en leerzame cursus.

Leuke, leerzame en duidelijke cursus. Mijn dochter vond alleen de teksten wel erg saai. Iets meer afwisseling dan alleen
over dieren zou leuk zijn geweest.

Goed opgebouwd om te leren typen, was wel mogelijkheid om buiten ons ouders om door zoon informatie over de voortgang achter te houden. Dat maakte het voor ons weleens lastig om te volgen hoe het... Goed opgebouwd om te leren typen, was wel mogelijkheid om buiten ons ouders om door zoon informatie over de voortgang achter te houden. Dat maakte het voor ons weleens lastig om te volgen hoe het werkelijk gaat .

Jaco Folles

Erg goed en stimulerend richting de cursist.

Alles liep keurig op tijd. De mailtjes naar Gwen waren positief en motiverend.