We zijn zeer tevreden over de cursus.
Onze dochter heeft met minimale hulp van ons de cursus gedaan.

Prima opleiding met goede begeleiding. Margaret vond het altijd leuk om bij de opdrachten per post een kleinigheidje te ontvangen. De opdrachten zijn prima te doen per dag.

Ineke den Boer

Het is prima gegaan bij Leon. Leon is twee jaar geleden gestart. Dit was achteraf te vroeg en het ging ook niet naar wens. Leon heeft toen de cursus niet afgemaakt. Begin vorig schooljaar bleek dat... Het is prima gegaan bij Leon. Leon is twee jaar geleden gestart. Dit was achteraf te vroeg en het ging ook niet naar wens. Leon heeft toen de cursus niet afgemaakt. Begin vorig schooljaar bleek dat Leon zo weer kon beginnen! Nu ging het als een trein.

Mattor

De type cursus is efficiënt ook al was het een gevecht om mijn zoon te stimuleren om te oefenen.

Onze zoon vond het niet leuk , hij heeft er veel te lang over gedaan .Als ouder vond ik het er goed uitzien maar hij had geen zin.

M. van Ooijen-Hiep

Goed lesmateriaal, snelle feedback op toetsen en examenopdrachten. Net als bij onze zoon zijn we zeer tevreden over de typecursus bij Pica.

Marian Hemmes

Wij zijn zeer tevreden over de cursus, het materiaal en de feedback aan de cursist. Op een speelse wijze en met positieve feedback leert je kind in korte tijd blind typen.

Op de een of andere manier was ze gemotiveerd om iedere keer haar opdrachten te doen. Mijn vrouw en ik hebben weinig hoeven doen om onze dochter te stimuleren om haar huiswerk te maken.
De flexibiliteit van de cursus vonden wij erg prettig, je kon het zo plannen wanneer het beste paste.

Esther is een gedisciplineerd meisje. Het kostte haar dan ook niet veel moeite om de cursus te doen. Als ze een dag geen tijd had, deed ze een dag later wat meer.

Miquel Franck

Zeer leerzame en kindvriendelijke typecursus.