Wij zijn niet tevreden over deze cursus. Onze dochter heeft onderdelen overgeslagen en fouten verbeterd zonder dat wij het wisten. Je zit er tenslotte niet elke keer naast om op haar vingers te... Wij zijn niet tevreden over deze cursus. Onze dochter heeft onderdelen overgeslagen en fouten verbeterd zonder dat wij het wisten. Je zit er tenslotte niet elke keer naast om op haar vingers te kijken. Op die manier komen de zwakke plekken er pas helemaal aan het eind uit. Dat is een slechte manier van leren. Dat is bij andere cursussen beter geregeld.

Degelijke, leerzame cursus, die mijn dochter met plezier heeft gedaan.
Degelijke, leerzame cursus, die mijn dochter met plezier heeft gedaan.
Toen ze tegen het einde van de cursus ernstig ziek werd, heeft Pica meegedacht hoe ze daarna toch haar diploma kon halen. Fijn! En nu is ze weer gezond met typediploma :-).

Joost

Cursus werkt echt. Wel kind altijd blijven motiveren en belonen.

Een prima cursus. Alleen het typen van teksten die 10 minuten duren was erg lastig. Dit is qua spanningsboog wel veel gevraagd voor een 8 jarige...

Mariëlle Lodder

De cursus wordt aangeboden als 4 x in de week een half uur en nog een toets. Dat lijkt mee te vallen maar ik vond het heel intensief. De oefeningen zijn vaak langer dan een half uur. Het kind moet... De cursus wordt aangeboden als 4 x in de week een half uur en nog een toets. Dat lijkt mee te vallen maar ik vond het heel intensief. De oefeningen zijn vaak langer dan een half uur. Het kind moet zelf de cursus graag willen want anders is het zwaar naast huiswerk van school. Mijn dochter was 8 bij aanvang van dd cursus en ik heb er alle 100 dagen naast gezeten. Om te zien of ze zich niet iets verkeerd aanleert ofzo en om tips te geven. Wellicht kan een ouder kind het zelf maar een kind van 8 heeft sturing nodig. De cursus zit prima in elkaar en het is goed te leren. Maar nogmaals wel met discipline. In het gesprek thuis wordt dit niet duidelijk vermeld en wordt te rooskleurig over gesproken. Meer verkooptaal dan eerlijkheid.

Goed geïnformeerd vooraf.
Tijdens de cursus geen problemen ondervonden en mooie leerstof.

Degelijke typecursus waarin kinderen vrij zelfstandig leren typen.

Sylvia Bosveld, Lucia de Groot

Ik heb mijn dochter Lucia met veel motivatie zien werken aan de typecursus. Ze heeft halverwege even dipje gehad, maar heeft het daarna weer goed opgepakt en de cursus afgemaakt. Wat ik leuk vind... Ik heb mijn dochter Lucia met veel motivatie zien werken aan de typecursus. Ze heeft halverwege even dipje gehad, maar heeft het daarna weer goed opgepakt en de cursus afgemaakt. Wat ik leuk vind aan de cursus is het aanbod van spelletjes en de reacties van 'Sandra' per mail.

Maar ik heb liever dat zij zelf haar feedback geeft, aangezien zij de cursus gedaan heeft.
Lucia: Ik vond het wel leuk maar op het eind werd het een beetje saai. Maar ik ben wel blij dat ik het heb gedaan want ik kan nu lekker met tien vingers typen.

Mijn dochter vond het leuk maar wel pittig. Kost best wat tijd.

Mijn zoon is heel ambitieus begonnen aan het pica typen, na een aantal weken verzwakte dit maar hij bleef voldoende enthousiast. het verbaasde mij dat hij dit zo zelfstandig opgepakt heeft. dit komt... Mijn zoon is heel ambitieus begonnen aan het pica typen, na een aantal weken verzwakte dit maar hij bleef voldoende enthousiast. het verbaasde mij dat hij dit zo zelfstandig opgepakt heeft. dit komt doordat het lesmateriaal voldoende uitdagend en ook nog eens leuk is.