Yvonne Smeets

Het was een leuke en leerzame cursus. De opdrachten die ze iedere dag moesten uitvoeren waren precies goed niet te lang zodat het ook niet gauw tegenvalt voor de kinderen. Leuke terugkoppeling van... Het was een leuke en leerzame cursus. De opdrachten die ze iedere dag moesten uitvoeren waren precies goed niet te lang zodat het ook niet gauw tegenvalt voor de kinderen. Leuke terugkoppeling van de cursusleidster altijd in positieve zin, dit stimuleert de cursist. Ga zo doorz

Tweede keer dat wij ervaring hebben met Pica. Kind nr 2 moesten wij echter vaker achter de broek aanzitten om te gaan typen. Is uiteindelijk allemaal goed gekomen...

Het is een fijne cursus. Duidelijke uitleg en goede oefeningen. Ik vond dat mijn zoon snel en makkelijk leerde typen. Hij had er (vooral in het begin) echt plezier in om telkens nieuwe letters te... Het is een fijne cursus. Duidelijke uitleg en goede oefeningen. Ik vond dat mijn zoon snel en makkelijk leerde typen. Hij had er (vooral in het begin) echt plezier in om telkens nieuwe letters te leren typen. En al snel echte woorden.

C.J. Steenvoorden

Prima cursus!

Hele goeie manier om thuis typen te leren.
Mijn zoon had veel plezier in het typen.
Ik heb zijn vriendje jullie al aangeraden??

Petra Hogendoorn

Ik vond het prima gaan.
Hij vond het wel interessant en het was aardig te doen. Het was wel spannend en toch niet TE spannend omdat je altijd alle kans hebt om het opnieuw te doen.

Nathalie

Ik vond het goed hoe jullie dat zo doen

Anmar

Prima cursus, alleen jammer dat de beoordeling vaak op woensdag kwam, soms zelfs nog later, terwijl maandag de afgesproken dag was. De stikkers zijn een leuke vorm van beloning en stimulans.

Prima cursus, die mijn dochter met veel plezier heeft gevolgd. Bij probleempjes kon ze altijd mailen of bellen en werd het zo snel mogelijk verholpen of werd zij weer op weg geholpen.